שלטי "באנו לעבוד". צילום: דוד לוי

עו”ד אבי עייש מזהיר: “שלטי החוצות של העירייה מהווים סכנה”

עו"ד אבי עייש טוען ששלטי החוצות החדשים, שבהם מופיע הלוגו "באנו לעבוד" הם סכנה לציבור ותעמולת בחירות אסורה, ולכן הוא דורש להסיר אותם מייד

פורסם בתאריך: 17.8.17 22:04

     

עו"ד אבי עייש

עו”ד אבי עייש, שהודיע לא מכבר על כוונתו להתמודד לראשות עיריית אשקלון בבחירות הבאות, שלח השבוע מכתב לראש העירייה בפועל תומר גלאם, ובו הוא מתריע על הסכנה שיש בשלטים החדשים שהוצבו לאחרונה ברחבי העיר ונושאים את המסר "באנו לעבוד". לדברי עייש, הפנייה באה בעקבות פניות של אזרחים למשרדו וכן לעמותה לאיכות השלטון. לטענת עייש, כמה משלטים אלו מסתיר את שדה הראייה של הנהגים, והדבר מהווה סכנה לציבור הנוסעים והולכי הרגל. כמו כן, נטען כי השלטים מותקנים באופן מאולתר, עם קשירת חוט שזור ועל גבי שני עמודים ללא חיזוקים ראויים.

“יודעי דבר, ובפרט מי מאלו שעיסוקם הוא בין היתר התקנת שלטים בשטח, ממהרים להזהיר כי אלו השלטים לא יעמדו ברוחות אשר פוקדות את אשקלון במסגרת מזג האוויר האופייני לה, וכי הסכנה תחריף לקראת החורף הבא עלינו לטובה. קרבתם של שלטים אלו לכביש היא בבחינת סכנה”, כתב עייש.

בהמשך ציין שהשלטים הללו בעלי אופי של תעמולת בחירות, אך משולמים מתוך הקופה הציבורית.

“בהקשר לזאת, ראוי לציין כי נחיצותו של המסר ‘באנו לעבוד’ על גבי שלטים יקרים אלו הוא לא מעניין הציבור, וההודעה בדבר ביצוע עבודות בשטח מופגנת בשילוט זה באופן שהוא מעל לסביר ולנדרש ההכרחי, ודי היה במסר אינפורמטיבי הנוגע לעבודות המתוכננות בשטח”, כתב עייש. הוא גם נותן דוגמה של ערים אחרות בהן, לטענתו, שלטים מסוג זה, אינם נושאים מסרים פרסומיים או תעמולתיים, כי אם מידע מקצועי והכרחי בדבר תיאור העבודות המבוצעות, ואף אין שמו של ראש עירייה מתנוסס על גבם וגם לא שמו של ממלא מקום ראש העירייה. “עם כל הכבוד שהחתום מטה רוחש לאדוני ועם כל הידידות, הנני להתריע בשמי ובשם האחרים כי דינם של שלטים אלו בנסיבות הנ”ל הוא להסרה מיידית”, הוא כותב. בסיומו של המכתב מציין עייש כי הוא הכריז על כוונתו להתמודד לראשות עיריית אשקלון וכי והאמור לעיל נאמר גם על דעתו האישית במסגרת האג’נדה שהוא מוביל.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "השלטים שהוצבו נועדו להביא בפני הציבור מידע חיוני על שורה ארוכה של פרוייקטים שיש להם השפעה ממשית על איכות חיי התושבים ומן הראוי שידעו על קיומם של הפרוייקטים הללו עוד בטרם יצאו אל הפועל. ראש העיר בפועל מאמין בשקיפות ציבורית והעברת מידע בעיר בצורה דמוקרטית, חשוב שהציבור ידע זאת ואנו נמשיך לשקף את עבודתנו לתושבים. לסוגיית בטיחות השלטים, הם הוצבו על ידי חברה שמתמחה בתליית שלטים מסוג זה ותוך הקפדה על כל כללי הבטיחות. לעניין תעמולת הבחירות, באנו לעבוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר