עורך דין משה מרוז והנאשם אבו עצא. צילום אליהו הרשקוביץ
עורך דין משה מרוז והנאשם אבו עצא. צילום אליהו הרשקוביץ

3.5 שנות מאסר למפיץ תמונות העירום של שרון פרי

זה קרה בחוף הנפרד באשקלון לפני למעלה משלוש שנים: מגישת הטלוויזיה הידועה, גלשה אז בים בזמן שסאבר אבו עצא גנב את הטלפון שלה מהרכב בחנייה והפיץ תמונות אינטימיות שמצא בו. היום קבע בית המשפט כי הוא ירצה עונש מאסר ויפצה את פרי ב-16 אלף שקלים. "בית המשפט אמר את דברו", מסרה המגישה בתגובה

פורסם בתאריך: 25.5.20 20:41

     

פרשת הפצת התמונות האינטימיות של מגישת הטלוויזיה והרדיו שרון פרי הגיעה היום לסיומה בבית המשפט השלום בבאר שבע.

בית משפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר היום עונש של 45 חודשי מאסר בפועל על סאבר אבו עצא שהורשע לאחר שמיעת ראיות כי פרץ לרכבה של פרי, גנב מהרכב את הטלפון הנייד שלה, חדר לגלריית התמונות שלה וביצע בה הטרדה מינית באמצעות פרסום תמונותיה האינטימיות שצילמה ולא תארה לעצמה שעוד מישהו מלבדה ייחשף להן.

שרון פרי. צילום: אסף עברון

בית המשפט הטיל על אבו עצא פיצוי למגישת הטלוויזיה בסך של 16,000 ש״ח ושלילת רישיון הנהיגה שלו למשך 3 שנים.

הפרשה התפוצצה כזכור בספטמבר שנת 2016. פרי, אז תושבת מושב גיאה, הגיעה בשעות הבוקר לחוף הנפרד באשקלון ובזמן ששהתה סמוך לו, רכבה נפרץ והתיק שלה נגנב ממנו כאשר הטלפון הנייד בתוכו.

מגרש החניה בכניסה לחוף הנפרד. צילום ארכיון: משרד מבקר המדינה

בשעות הערב נכנס הגנב לחשבון הפייסבוק שלה וכתב הכמה פוסטים לכאורה בשמה, הוא גם נכנס לחשבון האינסטגרם שלה ופרסם את תמונותיה האינטימיות. בתוך שעות בודדות ממאות עוקבים כבר היו לה אלפים.

את פרי הפרשה תפסה בעת שהיתה בעיצומו של שידור רדיו. המידע על מה שמתחולל ברשת הכה בה בעוצמה רבה. התמונות הועתקו והופצו בקבוצות וואטסאפ.

פרי מיהרה להתלונן במשטרת אשקלון, שם נפתחה חקירה. הגנב, שהבין שמה שעשה חמור הרבה יותר ממעשה קונדס, מיהר לפרמט את הטלפון ולמכור אותו. החוקרים הצליחו לאתר את הטלפון מיד כשהופעל על ידי צעיר אחר שטען שרק זה עתה רכש את הטלפון המשומש ומסר לחוקרים את פרטיו של המוכר אבו עצא, אז בן 25 המתגורר בפזורה הבדואית.

לקח למשטרה חמישה ימים ללכוד אותו. הוא נעצר בשעות הבוקר סמוך לצומת גורל בדרום, אחרי מרדף תוך כדי שהוא נוהג בפראות, פוגע ברכבים אחרים אך נאלץ לעצור כשרכב שעמד ברמזור חסם את המשך הימלטותו.


לאן נעלם מפיץ התמונות האינטימיות של שרון פרי?


אבו עצא נעצר לתקופה ממושכת עד ששוחרר והוגש נגדו כתב אישום שכאמור היום נגזר עונשו.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

אילוסטרציה: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

בהכרעת דין, קבע בית המשפט כי אבו עצא אכן פרץ לרכבה של פרי, גנב ממנו את ארנקה ואת הטלפון הנייד, העלה ממנו תמונות עירום לחשבון האינסטגרם שלה ואף הגיב בחשבון הפייסבוק שלה בשמה. עוד נקבע, כי אבו עצא פעל לטשטש את מעשיו ולהקשות על גילוי הפעולות שבוצעו בטלפון הגנוב בכך שפרמט אותו לפני שמכר ולאחר שנמלט, סיכן אזרחים בכביש בנהיגתו הפרועה.

הפרקליטות ביקשה בשלב הטיעונים לעונש להטיל על הנאשם עונש של 4 שנות מאסר בפועל, זאת בין היתר לאור עברו הפלילי של הנאשם והפגיעה הנפשית הקשה במתלוננת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




״בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות במלואה והטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל משמעותי וכן פיצוי למתלוננת, תוך שהדגיש כי על בית המשפט לתת ידו למאבק של הפצת תמונות אינטימיות וזאת באמצעות ענישה מחמירה" מסר הערב עו"ד אסף בר יוסף מפרקליטות מחוז דרום והוסיף "בית המשפט קבע שהעובדה שהמתלוננת המשיכה בחייה, לא אמורה לפעול לחובתה ויש להכיר בפגיעה הרבה שנגרמה לה בעקבות הפרסום״.

פרי הוצפה הערב טלפונים והעדיפה לא להתייחס לגופו של גזר הדין. "אין לי מה לומר יותר בעניין הזה. בית המשפט אמר את דברו, אני לא שופט ולא יודעת מה נכון ומה לא" מסרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר