שרון פרי. צילום: אסף עברון

לאן נעלם מפיץ התמונות האינטימיות של שרון פרי?

הוא ידע לפרסם תמונות עירום של המגישה המפורסמת אבל סרב שאותו יצלמו ואפילו בבגדים. סאבר אבו עצא הורשע בבית המשפט אך מאז שסרב להיכנס לאולם הדיונים בבית המשפט - נעלם. המשטרה מחפשת אחריו כבר ארבעה ימים

פורסם בתאריך: 21.5.18 15:10

     

סוף לפרשת הפצת התמונות האינטימיות של מגישת הטלוויזיה שרון פרי? בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע את סאבר אבו עצא, תושב תל שבע כבן 27 בעבירות של פריצה ברכב, גניבה מרכב, חדירה לחומר מחשב, הטרדה מינית, פגיעה בפרטיות, השמדת ראיה ועבירות נוספות.

כזכור לפני כמעט שנתיים, בקיץ 2016 התפוצצה פרשה בה הופצו תמונות אינטימיות של מגישת טלוויזיה ישראלית מוכרת. רק לאחר מספר ימים הותר לפרסום כי מדובר במגישת הספורט שרון פרי, תושבת מושב גיאה הסמוך לאשקלון וכל האירוע עצמו החל באשקלון.

עורך דין משה מרוז והנאשם אבו עצא. צילום אליהו הרשקוביץ

עורך דין משה מרוז והנאשם אבו עצא. צילום אליהו הרשקוביץ

תמונות עירום באינסטגרם

כתב האישום מגולל את כל מה שקרה: בשעות הבוקר שהתה פרי בחוף הים הנפרד באשקלון והותירה ברכבה את תיקה, אשר הכיל בין היתר טלפון נייד, ארנק ובו כרטיסי אשראי וכסף מזומן.

באותם רגעים שבה פרי מבלה על החוף, נפרץ הרכב ונגנב התיק ובו כאמור הטלפון.

עוד באותו הערב נכנס הגנב לאפליקציית הפייסבוק שהיתה מותקנת בטלפון הנייד שלה וכתב מספר הודעות כשהוא מתחזה למגישה המפורסמת. לאחר מכן נכנס לגלריית התמונות בטלפון ומצא שם תגלית: שתי תמונות אינטימיות בהן מצולמת פרי בעירום. בשעות הערב המאוחרות, נכנס הגנב שזהותו לא היתה ידועה באותם רגעים לחשבון האינסטגרם של פרי, והעלה את שתי התמונות האינטימיות לחשבון האינסטגרם שלה.

מעגל תנועה, דרך וחניה ליד החוף הנפרד. צולם בינואר 2017. צילום: משרד מבקר המדינה

למעלה מ-400 עוקבים, חבריה, מכריה ועמיתים לתחום קיבלו הודעה על התמונות החדשות של פרי ויכלו לצפות בהן.

באותם רגעים היתה פרי באמצע שידור ברדיו וקיבלה לראשונה את הדיווח על התמונות שלכאורה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה והרגישה כאילו חרב עליה עולמה.

כתב האישום מספר כי לאחר פרסום התמונות, עלה מספר העוקבים אחריה באפליקציית שיתוף התמונות ממאות לאלפים.

התמונות הועתקו והופצו התמונות באתרים נוספים ברשת.

לאחר הפרסום והתפוצצות הפרשה פירמט הגנב האלמוני את הטלפון הגנוב וכך שכל מה שמור בו נמחק.

הטלפון נמכר לנער תמים תושב הדרום תמורת 900 ₪.

הפרשה כאמור התפוצצה והתמונות האינטימיות הופצו בקבוצות WhatsApp ובאתרים ברשת האינטרנט. פרי מיהרה להגיש תלונה במשטרה וחקירה אינטנסיבית החלה בניסיון לאתר את הטלפון ואת זהותו של מי שעומד מאחורי הפצת התמונות.

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את המספר הסידורי של הטלפון שהחל לפעול בידיו של הנער שרכש אותו והגיעו אליו. הנער נחקר וסיפר כיצד וממי רכש אותו. זה היה קצה החוט שהוביל את החוקרים למעצרו של מפיץ התמונות.

לאחר מספר ימים הצליחה המשטרה לשים את ידה על החשוד: סאבר אבו עצא, תושב תל שבע בן 25 באותם ימים. אבו עצא ניסה להתחמק מהמעצר והחל להימלט מהשוטרים שדלקו אחריו. התפתח מרדף שבמהלכו הוא פגע בכמה רכבים, אך נעצר בלית ברירה כשנאלץ לעצור מאחורי רכב שצומת מרומזר.

אבו עצא כמובן נעצר ונלקח לחקירה. במהלך החקירה כפר בכל המיוחס לו. הוא ביקש ללכת לשירותים, וכשנכנס לתא השירותים השליך את כרטיס הסים ואת הסוללה והמכסה שלה לאסלה, והוריד את המים כדי למנוע שימוש בהם כראיה.

על כל אלה הוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט. אבו עצא כפר באישומים המיוחסים לו אך הודה בניסיון להשמדת ראיה כשזרק את הסים והסוללה לאסלה.

מסרב לחשוף את פרצופו

אבו עצא ביקש באמצעות עורך דינו שהדיון יתקיים בדלתיים סגורות וסרב לאפשר לצלמים לצלם את פניו. הבקשה נדחתה ואבו עצא סרב להיכנס לאולם בית המשפט שבפתחו המתינו לו צלמי העיתונות.

לבסוף ניתן פסק הדין בהעדרו. אלא שמאז אבו עצא נעלם. לאחר היעלמותו הוציאה המשטרה צו מעצר ומאז ארבעה ימים כבר מתקיימים חיפושים אליו ללא הצלחה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר