אופנועים משטרת התנועה
אופנועים משטרת התנועה

למרות העדכון המוקדם: עשרות דוחות והחרמת רכבים במבצע האכיפה באשקלון

למרות שהמשטרה דיווחה ועדכנה על קיומו של מבצע אכיפה, נהגים רבים יצאו לכבישים ונהגו בצורה אסורה, אם זה תחת השפעת סמים ואלכוהול ואם זה בשל עבירות קטנות יותר

פורסם בתאריך: 24.5.20 21:22

     

במהלך היום ועדיין בשעה זו מתקיים מבצע משטרתי גדול של אכיפת התנועה, "המבצע נועד להילחם בתאונות הדרכים שגורמות לפגיעה בגוף וברכוש", מסביר מפקח אסף צאולקר, ראש משרד התנועה במשטרת אשקלון.

מפקח אסף צאולקר

מפקח אסף צאולקר

במבצע השתתפו אופנוענים מיחידת "יואב" המחוזית, ניידות של משטרת התנועה ואפילו מסוק. המבצע החל בשעות הבוקר המוקדמות וכבר בשעות הצהריים דווח על 40 דו"חות שניתנו, על נהגים שנתפסו נוהגים תחת השפעת סמים, נתפסו רכבים, רישיונות נפסלו.

בשבועות האחרונים התקיימו מספר מבצעים ברחבי העיר אשקלון. צאולקר מסביר כי אשקלון, "היא עיר שאופיינה במספר לא קטן שנפגעים ברחבי העיר. תוסיף את עניין הקורונה שיותר אנשים חוזרים לשגרה ויותר מגיעים לחופים, באופן כללי בקיץ יש יותר בעיות ולכן בהתאם לכך אנחנו מגבירים את הפעילות בתקופה הזאת".

אז למה יש הרבה מבצעים של משטרת התנועה באשקלון? ראש משרד התנועה באשקלון, מפקח אסף צאולקר משיב

אז למה יש הרבה מבצעים של משטרת התנועה באשקלון? מה קורה עם הטרקטורונים בברנע? ומה עם הרכב שמרעיש בלילות? ראש משרד התנועה באשקלון, מפקח אסף צאולקר משיב לשאלות הללו ועוד

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Dimanche 24 mai 2020

ישנם אזורים בעיר שנקראים בפי המשטרה "צירים מועדים" ובהם ישנה אכיפה מוגברת יותר ומדובר בגדול בשדרות מנחם בגין, בן גוריון, יצחק רבין ורחוב אלי כהן.

בשונה ממבצעים אחרים של אכיפת התנועה, הפעם המשטרה יצאה בדיווח מקדים על כך ועדכנה על קיום המבצע, גורם במשטרה מציין כי הדבר נועד לצורכי מניעה ועל מנת שהנהגים גם יירתעו מלבצע פעולות, "אנחנו לא פועלים רק באכיפה אלא גם במניעה", הסביר אותו גורם. כך או כך, למרות ההתראה והעדכונים עדיין נתפסו נהגים אשר עברו על החוק וכמאור גם כאלה שנסעו תחת השפעת סמים.

צאולקר התייחס גם למבצע נגד טרקטורונים שפוגעים באיכות החיים של תושבי שכונת ברנע הקרובים לחוף הים, "אשקלון היא עיר שמאופיינת ברצועת החוף היפה שלה מה שמושך אליה תושבים לא רק מאשקלון אלא גם ממושבים סמוכים. יש כביש ישר שמאפשר נסיעה מהירה. אכיפה לבד לא תיתן את הפתרון אבל יש עוד צד וזאת המודעות של אותם נהגים להתנהגות בכביש וזה מתחיל מהבית ומבתי הספר", אמר ראש משרד התנועה באשקלון.

פעילות נגד טרקטורונים. צילום: דוברות המשטרה

פעילות נגד טרקטורונים. צילום: דוברות המשטרה

פעילות נגד רכבי שטח. צילום: דוברות המשטרה

פעילות נגד רכבי שטח. צילום: דוברות המשטרה

בהתייחסו לתופעת אגזוזי הלחץ המטרידים את מנוחת הלילה של תושבי העיר אמר צאולקר, "איפה שאנחנו יכולים למקד את הפעילות אנחנו עושים זאת. אנחנו מנסים להתחקות אחר אותם אנשים ואני מקווה שנגיע אליהם. מי שנתקל בתופעה כזאת ויכול לצלם אז שיעשה זאת כי זה מאוד יעזור לנו במאבק בתופעה הזאת. היו דיווחים על אופנוענים שמרעישים, שניים מהם נלכדו והשלישי אנחנו יודעים מי הוא ונגיע גם אליו", הוא אומר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר