אילוסטרציה: שוטרי התנועה בפעילות אכיפה
שוטרי התנועה בפעילות אכיפה. צילום: משטרת ישראל

נהג מסוכן: ללא רשיון נהיגה, ללא טסט ומסומם

דג שמן: נתפס צעיר שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, ללא טסט, תחת השפעת סם, ניסה להתחזות לנהג אחר ובעבר כבר נשפט על עבירות דומות אבל לא למד לקח. המשטרה: נטפל בנהגים כאלה בחומרה רבה

פורסם בתאריך: 7.8.18 12:57

     

שוטרי אשקלון מבצעים מעת לעת פעילות יזומה לביקורת רישיונות בנקודות מסוימות בעיר. מידי פעם נתפסים נהגים ללא טסט או עם רישיון נהיגה שתוקפו פקע אבל 'דג שמן' כזה לא נתפס בכל יום.

השוטרים עצרו לבדיקה שגרתית צעיר, תושב העיר בן 25 שנהג ללא רישיון נהיגה. בנוסף מצאו השוטרים כי הרכב שעליו נהג לא עבר טסט בחוק וייתכן שהוא אף מסוכן לנסיעה. במקרה כזה, מאפשרים השוטרים לנהג למסור מספר תעודת זהות ולראות את תמונתו במסופון שבניידת.

דו"ח תנועה. צילום: דוברות המשטרה

הצעיר מסר מספר זהות שהעלתה את חשדם כי הוא מנסה להתחזות לאחר כדי לחמוק מן הדין. השוטרים המשיכו בשאלותיהם על זהותו וככל שהתרבו השאלות עלה החשד כי הצעיר מתחזה לאחר.

בדיקה מעמיקה גילתה את זהותו האמיתית. מלבד הנהיגה ברכב ללא טסט כחוק הסתבר שהצעיר מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. בעבר כבר נתפס על נהיגה בשכרות וללא רישיון ואף נשפט על כך.

הנהג הועבר לחקירה שבסיומה נכלא. ואם לא דיי בזה, השוטרים שלחו את הצעיר לבדיקת סמים שהעלתה את החשד הצעיר אף נהג בהשפעת סם מסוכן

אילוסטרציה: דוברות המשטרה

הצעיר מובא בשעות אלה לפני בית משפט לתעבורה באשדוד לשם הגשת כתב אישום עם בקשה להארכת מעצרו.

״נהגים רצדוויסטים שמבצעים עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון לציבור משתמשי הדרך, יטופלו על ידי משטרת ישראל בחומרה רבה במטרה להגביר את ביטחון הציבור״, נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר