אולם בית המשפט בתיק שמעוני
אולם בית המשפט בתיק שמעוני

משפט שמעוני: נדחתה בקשה בהולה להעיד היום את עד המדינה

לאחר ביטול העדות הבוקר ברגע האחרון, פנה המשנה לפרקליטת מחוז ת"א אל נשיא בית המשפט המחוזי וביקש בבהילות להשמיע היום את עדות עד המדינה. הבקשה נדחתה והעניין ידון בבית המשפט רק ביום ראשון

פורסם בתאריך: 1.8.18 12:12

     

המשנה לפרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד יהונתן תדמור, הגיש לפני שעה קלה בקשה בהולה לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, בדרישה כי עדותו של עד המדינה, בתיק של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני, תושמע היום ומחר כפי שנקבע. סגן הנשיא השופט גלעד נויטל דחה את הבקשה וקבע מועד לדיון בעניין רק ביום ראשון בבוקר.

כזכור, עדותו של עד המדינה חוסה לימברק, שהייתה אמורה להישמע היום בוטלה ברגע האחרון בשל אילוציה האישיים של השופטת בתיק, לימור מרגולין יחידי. לכן דורש תדמור כי העדות של לימברק תושמע היום ומחר בפני שופט אחר.

עו"ד יהונתן תדמור. צילום: מוטי מלרוד

עו"ד יהונתן תדמור. צילום: מוטי מלרוד

תדמור ציין בבקשה כי הדחיפות של גביית העדות של לימברק נעשתה בשל העובדה שהגיעו לידי הפרקליטות "נתונים מהם עולה חשש כבד וממשי לפיו ככל שלא תישמע עדותו של העד בפרק הזמן המידי, לא ניתן יהיה עוד לשמוע את עדותו במועד נדחה. נתונים אלו הוצגו בפני כבוד השופטת מרגולין במעמד צד אחד. מאז הדיון ואף לאחרונה התקבלו נתונים נוספים המחוקים חשש זה ובמידת הצורך המאשימה תציג נתונים אלו במעמד צד אחד לבית המשפט הנכבד".

תדמור, מודע לכך שמדובר בבקשה חריגה ולכן מציין כי "בנסיבות שנוצרו ובעיקרן החשש הממשי שהתחזק לאחרונה ולפיו לא ניתן יהיה לגבות את העדות במועד נדחה, העובדה כי מועדים אלו שוריינו ותואמו במהלך הפגרה ביו כל הגורמים הנוגעים לעניין וכך העובדה כי טרם נקבעו מועדים חלופיים, כל אלה יחד מובילים למסקנה כי אין מנוס משמיעת עדותו לאלתר אף אם תיעשה בפני מותב אחר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד מציין תדמור בבקשתו כי והיה העדות תושמע היום ומחר, הפרקליטות תדאג כי העדות תוקלט ואף תוסרט. אלא שכאמור, הבקשה נדחתה. השופט גלעד נויטל קבע כי ביום ראשון בבוקר, יהיה זה השופט בני שגיא שידון בבקשה.

כך או כך, סנגורו של שמעוני, עו"ד מנחם רובינשטיין מסר בתגובה לבקשה הבהולה, כי אין סיכוי שהעדות תושמע היום וכי הם מתנגדים לכך שהעדות תושמע בפני שופט אחר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר