מתוך התיעוד של מצלמת האבטחה
מתוך התיעוד של מצלמת האבטחה

תביעה נגד העירייה: עובדי ניקיון גנבו ציוד

תושב אשקלון שהניח מחוץ לביתו ציוד גלישה יקר, גילה כי עובדי קבלן עירוניים, “העמיסו” את הציוד. לאחר שלדבריו, התעלמו ממנו בעירייה הוא החליט להגיש תביעה נגד העירייה ונגד חברת הניקיון

פורסם בתאריך: 24.6.18 13:44

     

תושב אשקלון אייתן אייזן, הבעלים של מועדון הגלישה Back Wash, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות באשקלון תביעה נגד עיריית אשקלון וחברת פרח השקד, המספקת שירותי ניקיון לעירייה. התביעה על סך 10,000 שקל הינה בגין ציוד גלישה שנגב לטענתו מחצר ביתו בידי שניים מעובדי החברה.

תחילתו של הסיפור, כפי שפורסם לראשונה ב”כאן דרום”, היה במהלך חודש דצמבר האחרון, אז יצא אייזן לעוד יום עבודה שגרתי. בשעה רבע לשש בבוקר הוא ארגן את הציוד הנדרש על המדרכה, סמוך לדלת ביתו שבשכונת ברנע והמתין למדריך נוסף, על מנת שיחד יעשו את דרכם למועדון.

התיעוד מתוך מצלמת האבטחה

“התארגנתי לקראת יום עבודה עם מדריך שעובד איתי, הכנו את הציוד, הוצאנו מהבית שקי ציוד גלישה והנחנו ליד הרכב במטרה להעמיס עליו את הציוד ולצאת אל חוף הים, שם הייתה לי הדרכה לילדים מהנגב”, מתאר אייזן בכתב התביעה שהגיש לבית המשפט לתביעות קטנות. “המדריך ואני הוצאנו את הגלשן האישי שלי, חליפת גלישה שלי, שתי חליפות גלישה נוספות, תיק עם ציוד, שקית עם ציוד וגלשן נוסף. נכנסנו הביתה להוציא ציוד נוסף וכשיצאנו הופתענו לגלות שהציוד נעלם”.

בשלב הבא, דקות בודדות מאז גילה שהציוד נעלם, הוא לקח את הרכב של אביו ויצא לסייר ברחבי השכונה, אך לא גילה שום דבר חשוד. אייזן ביטל את ארבעת השיעורים הראשונים של אותו היום, השיג ציוד חלופי, שכלל חליפות גלישה קצרות, שלא התאימו לחודש דצמבר וציוד מיושן. במקביל הוא עדכן את שותפו לעסק על מה שאירע, וזה התחיל לעשות בירורים מול כל הגורמים שיכולים להיות רלוונטיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




“ביקשתי מהשכן שלי לצפות במצלמות האבטחה שלו, שם ראיתי שעובדים של חברת פרח השקד לקחו את הציוד שלי. מנהל החברה טען שהחזיקו את הציוד, אך לא כך נראה בסרטון. שלחתי מכתב לעירייה ולפרח השקד, אך התעלמו ממני”, טוען אייזן בכתב התביעה.

אייזן אכן פנה שבועות מספר קודם לכן, באמצעות עורכת דין, לעירייה ולחברת פרח השקד וביקש לסיים את העניין בפיצוי על הנזקים מבלי להגיע לבית המשפט. “מהיום שפנה אליכם מרשי ועד למועד מכתבי זה טרם הואלתם ליתן למרשי תשובה עניינית ברורה וחד משמעית על גורל הציוד שנגנב… מרשי נפגע פגיעה עמוקה, העסק של מרשי הינו עסק חדש ובעקבות מחדליכם נאלץ הוא גם לבטל אימונים פרטיים ולרכוש ציוד יקר”, נכתב במכתב שהסתיים בדרישה לפיצוי עבור הציוד שנגנב.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: “איננו מנהלים תביעות באמצעות התקשורת. תגובתנו תועבר בדרכים המקובלות לבית המשפט”.

מחברת פרח השקד ביקשו שלא להגיב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר