מחאת תושבי ניצן השבוע. צילום: נתי מויאל
מחאת תושבי ניצן השבוע. צילום: נתי מויאל

המשטרה נגד מחאת תושבי ניצן: אוסרת להפגין על המסילה – "עבירה פלילית"

הסוף לשיבושי תנועת הרכבות? המשטרה הודיעה למארגני המחאה של תושבי ניצן כי אסור להם להפגין על שטח המסילה או על שטח הכביש והורתה להם היכן בדיוק להפגין

פורסם בתאריך: 27.10.21 21:22

     

כבר תקופה ארוכה שתושבי היישוב ניצן מפגינים ומוחים בשל סגירת הכניסה ליישוב שלהם מכיוון כביש 4.

המחאה שלהם מתרכז בעיקר על פסי הרכבת וכך למשל, בשבוע האחרון הופסקה תנועת הרכבות החל מהשעה 18:00 בין אשדוד לאשקלון, מדי יום.

הבוקר אף הוחמרה המחאה והם חסמו את תנועת הרכבות בין השעות 6:30 ועד השעה 8:30. סוג המחאה, בעיקר לאחר המעבר לבוקר, הביא גם לקולות שמתחו ביקורת עליהם. זאת לצד מי שלמרות זאת תמכו בהמשך המחאה של תושבי ניצן.

כזכור, בשל סגירת כביש הכניסה ליישוב, נאלצים תושבי ניתן לנסוע צפונה לכיוון מחלף אשקלון צפון ואז לחזור בחזרה, מה שמאריך להם את הדרך בכ-17 קילומטרים.

אלא שכעת גם משטרת ישראל נכנסה לתמונה. היום נשלח מכתב מרב פקד משה שטרית, קצין אג"מ בתחנת אשקלון אל מנהיגי המחאה ובה נאמר להם כי הפגנה על פסי המסילה היא סכנה בטיחותית וכן עבירה פלילית.

רפ"ק משה שטרית. צילום: פבל

רפ"ק משה שטרית. צילום: פבל

שטרית אף הציג להם מהו מתחם המחאה המאושר, "הריני להביא בפניכם את מתחם המחאות המאושר ע"י משטרת ישראל/תחנת אשקלון לקיום המחאה", כתב שטרית וצירף תצלום אוויר של האזור, "הריני להביא לידיעתכם כי כל חריגה ממתחם מחאה זה לרבות חסימת נתיב מסילת הרכבת, כביש 4 או כל מקום אחר שאינו חלק ממתחם המחאה המגודר, עשוי להביא לכדי סכנה בטיחותית למפגינים וכן לקיומה של עבירה פלילית. מצופה מכם לשמור ולהישמע להנחיות בהתאם על מנת להימנע מביצוע עבירות מסכנות חיים".

מיקום המחאה המאושר על ידי המשטרה

מיקום המחאה המאושר על ידי המשטרה

נכון לעכשיו עדיין לא הוחלט בקרב מארגני המחאה כיצד להתנהל מחר והאם להמשיך ולחסום את המסילה או להישמע למשטרה ולמחות על כך בשטח שנקבע על ידה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר