גלית צרפתי
גלית צרפתי

בית המשפט החליט: גלית צרפתי תישאר במעצר עד ליום שלישי

לאחר שאותרה יחד עם בנה בדירה בקריית אתא, הובאה גלית צרפתי לחקירה בתחנת שדרות ולא חשה בטוב ואמבולנס הוזעק למקום. היא חשודה בחטיפת קטין ממשמורת ומעצרה הוארך בארבעה ימים

פורסם בתאריך: 7.2.21 08:51

     

אמש, הובאה גלית צרפתי להארכת מעצרה בבית משפט השלום באשדוד. המשטרה דרשה להאריך את מעצרה בשישה ימים וזאת בחשד לעבירות של חטיפת קטין ממשמורת, בזיון בית המשפט והפרת הוראה חוקית.

כזכור, על רקע החלטת בית המשפט כי בנה של צרפתי יועבר למשמורת לידי אביו, היא לקחה את בנה ונסעה לדירה בקרית אתא ושם הסתתרה במשך שבועיים עד שאותרה ביום שישי בצהריים. מלבד תחנת משטרת שדרות שחקרה את המקרה, גם ימ"ר לכיש וגם ימ"ר חוף לקחו חלק באיתור האם. היא נלקחה מהדירה יחד עם בנה עד שבנה הוחזר לידי אביו למשמורת.

גלית צרפתי ובנה

גלית צרפתי ובנה

צרפתי, תושבת כוכב מיכאל שבמועצה האזורית חוף אשקלון, נחקרה פעמיים במהלך סוף השבוע, באחד הפעמים היא לא חשה בטוב ואף הוזמן לה ניידת אמבולנס לתחנת המשטרה בשדרות, שם נחקרה.

נציג המשטרה בדיון, רנ"ג מאיר אברג'ל אמר בדיון כי המשטרה "פעלה בצורה שקולה ועדינה ביותר על מנת להגיע לקטין ולקבל אותו כאשר כל מה שעניין את המשטרה בעת הזו שמירה על שלומו ובטחונו של הקטין. לאחר ביצוע הפעולה ולמרות שיכלה המשטרה על פי חוק לעצור מידית את האם לאור העבירה המיוחסת בחרה המשטרה ללוות את הילד ביחד עם אמו עד נקודה הקרובה למסירת הקטין"

"אין חטיפה ומעולם לא הייתה חטיפה", הגיב סנגורה בבית המשפט, "אנחנו נמצאים פה כיום בגלל הפרת צו שיפוטי. המשטרה כדי לתת נופך דרמטי לאירועים פה נוקטת בכותרות בומבסטיות של חטיפה ואף מכפישה אותה כסעיפי חשד בבקשת המעצר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד טען הסנגור כי המשטרה נהגה כמו מאפיה, כאשר דיבר על כך שבמשך שבועיים המשטרה לא הצליחה לאת האם והילד, "וכמו בסרטים ההוליוודיים של המאפיות פשוט חטפה שני בני ערובה", אמר כשהוא מכוון לשתי בנות המשפחה שנעצרו ושוחררו.

השופט יהודה ליבליין קיבל חלקית את בקשת המשטרה והאריך את מעצר האם בארבעה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר