סגירת צומת פריאור. צילום: מצלמות התנועה של נתיבי ישראל
סגירת צומת פריאור. צילום: מצלמות התנועה של נתיבי ישראל

באר גנים: צומת פריאור נסגר; הדרך לישוב וממנו דרך המחלף החדש

נוסעים לבאר גנים? מעתה מחשבים מסלול מחדש, דרך מחלף אשקלון צפון. בכך נסגר הצומת המסוכן ביותר באזור אשקלון, כחלק מהמגמה הארצית לבטל את כל מפגשי המסילה. השינויים כבר מעודכנים ב-waze

פורסם בתאריך: 22.7.20 23:30

     

בשעות אלה עומלים עובדים מטעם נתיבי ישראל על חסימת צומת פריאור, הצומת המחבר בין הישוב באר גנים לכביש 4 הראשי.

צומת פריאור על כביש 4 נסגר ברגעים אלה לצמיתות. מעתה התנוכה לבאר גנים וממנו יתבצע דרך מלחף אשקלון צפון החדש. הסדרי התנועה החדשים כבר מעודכנים ב-waze >>> https://www.kan-ashkelon.co.il/hof-ashkelon/54821

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mercredi 22 juillet 2020

המהלך יוצא לדרך לאחר שנים בהן הבהירו במשרד התחבורה שהצומת עתיד להתבטל לאור המסוכנות שלו וכחלק מהמגמה הארצית לבטל את מפגשי המסילה שגם הם בעצמם מסוכנים.

מפגש מסילה בצומת פריאור. צילום: אלירם משה

הצומת היה מתוכנן להיסגר בשבוע שעבר יחד עם צומת ניצנים שמצפון אך לאחר שתושבי ניצן הפגינו נגד סגירתו וחסמו את הצומת ניאותו במשרד התחבורה להיענות לבקשתו של ראש המועצה איתמר רביבו ולדחות את סגירתו עד לאחר בחינת מצבו ואת בטיחותו של הכביש שבו יאלצו התושבים להשתמש, הכביש הפנימי בין ניצן למחלף החדש.

בצומת פריאור לא היתה התנגדות מצד התושבים, היות והמחלף קרוב לישוב והארכת הנסיעה המינורית עדיפה על המשך השימוש בצומת שגם התושבים עצמם טוענים שהוא מסוכן.

 

בשעות הבוקר יגלו התושבים שהשינוי שעליו דובר מאז פתיחת המחלף החדש בוצע וצומת פריאור הנקרא על שם בית האריזה בסמוך אליו הופך להיסטוריה.

מעתה יצטרכו התושבים להשתמש במחלף 'אשקלון צפון' החדש שממוקם צפונית מזרחית לישוב ודרכו להתחבר לכביש 4. אלו שיבקשו לנסוע לאשקלון יצטרכו לבחור בין שתי דרכים: נסיעה בכביש החדש לצפון העיר אשקלון או באמצעות החלף החדש למזרחה של העיר.

השינויים כבר עודכנו באפליקציית waze שכבר מנווטת את הבאים והיוצאים מהישוב דרך המחלף החדש ולא דרך הצומת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר