קבוצת הבדמינטון של חוף אשקלון. צילום: באדיבות הקבוצה

הספורט של בני המנשה: קבוצת בדמינטון בחוף אשקלון

ענף הספורט שלא ממש מוכר הגיע לחוף אשקלון והקבוצה המייצגת את המועצה תשתתף בליגה ובתחרויות הבדמינטון בישראל

פורסם בתאריך: 19.2.19 15:21

     

ענף ספורט נדיר הגיע למחוזותינו. רק מעטים מכירים את הבדמינטון – בעברית: 'נוצית' או אם תרצו 'כדור נוצה'.

במועצה האזורית חוף אשקלון, קמה לה נבחרת בדמינטון שנחנכה רשמית בשבוע שעבר ותייצג את המועצה וכל אזור אשקלון בליגה הארצית.

הקמת הקבוצה נעשתה בשיתוף מחלקת הספורט של מתנ"ס חוף אשקלון. התכנית היא להתחיל להתאמן באולם הספורט החדש שבנייתו תסתיים בשבועות הקרובים בבאר גנים. עד עתה התאמנה הקבוצה באולם בקיבוץ ניצנים.

ענף הבדמינטון נחשב לספורט הלאומי של קהילת בני המנשה בעולם. הקמת הקבוצה נעשתה מתוך כוונה לגבש, להעצים ולגרום לתחושת שייכות ליתר קהילות המועצה. בעתיד, התכנון הוא להרחיב את פעילות המועדון למגוון האוכלוסיות במועצה.

איך משחקים? חוקי המשחק די דומים למשחקי הטניס לסוגיהם, אם כי בבדמינטון מדובר בכדור קליל ביותר, בגודל שונה של מגרש ושניהם יחד דורשים רגש ויכולות מיוחדות כדי להצליח לשמור שהכדור לא יפגוש את הקרקע בשטחם אלא בשטחו של היריב.

בשבוע שעבר התקיים בקיבוץ חצור אירוע הפתיחה החגיגי של המועדון. מנכ"ל איגוד הבדמינטון הישראלי, ניר שדה, שהיה שותף לתכנית להקמת המועדון בחוף אשקלון נבחר גם לנהל אותו. באירוע הפתיחה, הוצגה הקבוצה החדשה עם המדים והסמליל (לוגו) שעיצב אחד המשתתפים בקבוצה.

לאחר מכן התקיים טורניר מרתק בו התארחו קבוצות הבדמינטון מעופרה, בית אל ועפולה.

עו"ס אלעד בן דוד, מנהל מרכז "מטר"ה", אמר השבוע כי האירוע היה מוצלח מאוד ועורר עניין רב. "הקבוצה החדשה מורכבת כולה מקהילת בני המנשה והמטרה היא להרחיב את פעילות המועדון ולשלב בו קבוצות נוספות מקהילות המועצה ומגילאים שונים" מסר השבוע מנהל מרכז מטר"ה במועצה, עו"ס אלעד בן דוד והוסיף "ענף הבדמינטון מחייב אורח חיים בריא והפגנת יכולות גבוהות ואני שמח שגם למועצה יש נציגות ראויה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנהלת מחלקת הספורט במועצה, סמדר בלדיגה הוסיפה: "פעילות ספורט למבוגרים הינה חלק חשוב מחזון הספורט של המתנ"ס והמועצה. אני שמחה בהצלחת קבוצה זו ומתכננת הרחבת הפעילות ופעילויות נוספות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר