תומר גלאם. צילום: סיון מטודי
תומר גלאם. צילום: סיון מטודי

עם תמיכה של 2.5 מיליון ש"ח מהליכוד תומר גלאם משיק את קמפיין הבחירות

תחת הסלוגן "אשקלון בוחרת להמשיך בהצלחה" משיק היום ראש עיריית אשקלון את קמפיין הבחירות שלו. "אשקלון של היום היא סיפור הצלחה ואת ההצלחה הזאת אנחנו חייבים להמשיך ביחד", מדברי גלאם לתושבים

פורסם בתאריך: 10.8.23 11:24

     

הבוקר השיק ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, את קמפיין הבחירות שלו לאוקטובר 2023 תחת הסלוגן – "אשקלון בוחרת להמשיך בהצלחה".

בסרטון ההכרזה שעלה בדף הפייסבוק שלו, פונה ראש העיר לתושבים, תוך שהוא סוקר את ההישגים אליהם הגיעה העיר בשנים האחרונות, ומבקש את תמיכתם בבחירות הקרובות על מנת להמשיך בהצלחה.

במטה הבחירות של גלאם אומרים כי "הבחירה בסלוגן נעשתה לאחר מחשיבה מעמיקה על מנת שיביא לידי ביטוי הן את העשייה האדירה שמורגשת היטב בכל פינה בעיר והן את האופק והשאיפה להמשיך באותה תנופת עשייה בקדנציה נוספת בזכות בחירתם של התושבים בבחירות הקרובות באוקטובר 2023".

הסלוגן החדש שילווה את קמפיין הבחירות

הסלוגן החדש שילווה את קמפיין הבחירות

במסגרת ההיערכות לתחילת הקמפיין נתלו מאות שלטי תמיכה בראש העירייה המכהן בבתי התושבים ובמטה הבחירות מציינים כי זוהי רק ההתחלה ובקשות רבות לתליית שלטים מתקבלות כל העת. במקביל, הועלו באנרים באתרי האינטרנט המקומיים המפנים לדף נחיתה ייעודי שהוקם עבור הבחירות ובימים הקרובים יועלו שלטי חוצות בכל רחבי העיר.

זה המקום לציין, כי מפלגת הליכוד, שתומכת בהמשך כהונתו של ראש העיר תומר גלאם לחמש שנים נוספות, תעניק 2.5 מיליון שקלים לטובת קמפיין הבחירות.

מדברי ראש העיר בסרטון ההכרזה: "חבריי וחברותיי, תושבות ותושבי אשקלון היקרים,  לפני חמש שנים הענקתם לי את הזכות לעמוד בראשות העיר הנפלאה שלנו. נכנסתי לתפקיד ביראת קודש, בתחושת מחויבות עצומה, בתשוקה ובנחישות יומיומית לפעול לילות כימים למען העיר שלנו, למען הילדות והילדים שלנו, למען העתיד של כולנו. מאז – הספקנו המון וביצענו מהפכה של ממש בכל תחום ותחום שקשור ישירות לאיכות החיים שלכם.

"הבאנו את העיר למקום השביעי במדד איכות החיים בישראל, זכינו בפרס החינוך הארצי לראשונה בתולדות העיר, שינינו לבלי היכר את השירות, הנגישות והמענה הרשותי לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים, חידשנו, שדרגנו וטיפחנו את השכונות הוותיקות, הנחנו את התשתית להקמת פארק ההייטק הגדול בישראל שיציע אלפי מקומות עבודה חדשים ומתקדמים לתושבי אשקלון, פתחנו את היציאה הצפונית החדשה והתחלנו בהקמת התחנה המרכזית החדשה, יצרנו את טיילת אשקלון המרהיבה לאורך רצועת החוף היפהפייה שלנו, ובקרוב ממש נחנוך את פארק האקו ספורט הכולל את האגם המלאכותי הגדול בישראל.

"אלו רק חלק קטן מהדברים שביצענו.

"תושבות ותושבים יקרים, אשקלון של היום, היא לא אשקלון של לפני חמש שנים, אין אחד שלא מתפעל מיופיה, אין אחד שנשאר אדיש להתפתחות המטאורית שלה. אשקלון של היום היא סיפור הצלחה ואת ההצלחה הזאת אנחנו חייבים להמשיך ביחד!".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר