מנהלת בית הספר דקל סיגל ישר והצוות החינוכי עם הזוכות והזוכים. צילום: יח"צ

תחרות הכותבים הצעירים הארצית: נציגות לבית הספר דקל

נקבעה רשימת הזוכים בתחרות הכותבים הצעירים הבית הספרית. בעוד שבועיים הם יתמודדו בשלב הגמר באירוע חגיגי בתל אביב

פורסם בתאריך: 19.2.19 14:47

     

בבית הספר 'דקל' בשכונת שמשון התקיים השבוע טקס בו הוכרזו הזוכים במקומות הראשונים בתחרות הכותבים הצעירים בבית הספר, אלו שייצגו את בית הספר בתחרות הארצית.

במסגרת התחרות כותבים עשרות ילדים משכבות ג' ו-ד' סיפור קצר פרי דמיונם. הסיפורים הזוכים מכל שכבה, יתמודדו כאמור בגמר תחרות הכותבים הצעירים הארצית שמקיים המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מדי שנה. תחרות הגמר תתקיים בעוד כשבועיים בתל אביב בהשתתפות כותבים צעירים מעשרות בתי ספר ברחבי הארץ.

את העיר אשקלון ייצגו בתחרות תלמידי שני בתי הספר: 'דקל' וכמו שפרסמנו כבר בשבוע שעבר גם זוכי התחרות בבית הספר 'ארלוזורוב'.

התלמידים הזוכים השנה: מכיתות ג' – ליאן פלקה עם הסיפור 'הבובה' ושלו ברהני שכתב את 'עלייתו של אבי לירושלים'. מכיתות ד' –  התלמידות ויקטוריה ליבשין שכתבה את 'עוטף עזה', גביהו ליהי עם הסיפור 'המעבר לשדרות' והודיה רוזליו שכתבה את 'קסם והדרך הארוכה'.

"בית הספר דקל הוא דוגמא מצוינת להשפעה של תהליך חינוכי על קהילת בית הספר כולה, שהביא לבחירת זוכים מצטיינים מתוך מאות מועמדים, ואנחנו מאחלים להם הצלחה בגמר התחרות הארצית" מסר מנכ"ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, דן פוטרמן והוסיף "התהליך שאנחנו עוברים יחד עם בית הספר והצוות מהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין".

המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מפעיל תכנית לפיתוח כישורי שפה ולמצוינות בחינוך בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, ובמסגרתה משתנה כל שיטת ההוראה בכיתות וניתן דגש מיוחד על יחס אישי לכל תלמיד וחיזוק לכישורי השפה (קריאה, כתיבה ודיבור) ככלי לשיפור ההישגים בכל מקצועות הלימוד, ויחד עם הצוות החינוכי בבית הספר מגיעים התלמידים להישגים משמעותיים.

במהלך תחרות הגמר שתתקיים בעוד כשבועיים בבית דני בתל אביב, ואותה ינחה כוכב הילדים טל מוסרי, יוענק פרס מפעל חיים לסופר והסאטיריקן אפרים סידון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר