מנהל בית הספר ארלוזורוב, אריאל סעדון והצוות החינוכי עם הזוכות והזוכים. צילום: יח"צ
מנהל בית הספר ארלוזורוב, אריאל סעדון והצוות החינוכי עם הזוכות והזוכים. צילום: יח"צ

הכותבים הצעירים מארלוזורוב ישתתפו בתחרות הכתיבה הארצית

נקבעה רשימת הזוכים בתחרות הכותבים הצעירים בבית הספר ארלוזורוב. יתמודדו בגמר התחרות הארצית בעוד כשבועיים

פורסם בתאריך: 13.2.19 09:55

     

בבית הספר היסודי ארלוזורוב בצפון שכונת שמשון התקיים השבוע הטקס השנתי בו הוכרזו הזוכים במקומות הראשונים בתחרות הכותבים הצעירים בבית הספר. במסגרת התחרות, בה השתתפו תלמידי כיתות ג' ו ד', כותבים עשרות ילדים מכל שכבה סיפור קצר פרי עטם. הסיפורים הזוכים מכל שכבה, יתמודדו בגמר תחרות הכותבים הצעירים הארצית שמקיים המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מדי שנה, ותתקיים בעוד כשבועיים בתל אביב בהשתתפות כותבים צעירים מעשרות בתי ספר ברחבי הארץ.

הטקס התקיים במעמד מנהל בית הספר אריאל סעדון, אשר יחד עם הצוות החינוכי העניקו תעודות לכותבים המצטיינים. רשימת הזוכים השנה על פי שכבה: מכיתות ג' זכתה שלי מליצין שכתבה את הסיפור 'עומר העולה החדשה' ונתנאל קוגורקולפור עם הסיפור 'בר המצווה של אדם'. מכיתות ד' ייצגו את בית הספר בגמר התחרות הארצית התלמידים ניקיטה ברודלין עם הסיפור 'הדרך אל האושר', יהלי בורבאה עם 'באר המשאלות' ואלי-אור אברהם שכתבה את 'העוגיות הקסומות'.

"בית הספר ארלוזורוב הוא דוגמא מצוינת להשפעה של תהליך חינוכי על קהילת בית הספר כולה, שהביא לבחירת זוכים מצטיינים מתוך מאות מועמדים, ואנחנו מאחלים להם הצלחה בגמר התחרות הארצית" מסר היום מנכ"ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, דן פוטרמן והוסיף "התהליך שאנחנו עוברים יחד עם בית הספר והצוות מהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין".

תחרות הכותבים הצעירים הארצית מתקיימת כאמור בהשתתפות כלל התלמידים מכל בתי הספר המשתתפים בתכנית, בין היתר בתל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, חדרה, נתניה, אשקלון, רחובות, אור יהודה ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הפרסים מוענקים לזוכים בארבע קטגוריות גיל (ג'-ו') מתוך למעלה מ-1000 סיפורים. חלק מהסיפורים המצטיינים של השנים האחרונות ראו לאחרונה אור במסגרת ספר הילדים המיוחד 'סיפורים במרכז' בהוצאת 'ידיעות ספרים' והוצאת 'טל מאי' ובשיתוף המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך.

במהלך תחרות הגמר שתתקיים בעוד כשבועיים בבית דני בתל אביב, ואותה ינחה כוכב הילדים טל מוסרי, יוענק פרס מפעל חיים לסופר והסאטיריקן אפרים סידון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר