חדריאן בהשקת הקמפיין. צילום: עינב קורן
חדריאן בהשקת הקמפיין. צילום: עינב קורן

"קחו יוזמה וצאו להצביע": ברק חדריאן במסר לצעירים

ברק חדריאן המוביל את רשימת "יוזמה" למועצת העיר, מעודד את הצעירים לצאת להצביע ולהשפיע על בבחירות המוניציפליות הקרובות שיתקיימו ביום שלישי

פורסם בתאריך: 28.10.18 18:45

     

ברק חדריאן, יו"ר תנועת יוזמה המתמודד למועצת העיר, מכיר את הנתונים שלפיהם למעלה ממחצית התושבים אינם יוצאים להצביע בבחירות המקומיות. לכן, הוא החליט לצאת בקריאה דווקא לצעירים, אלה הנוטים שלא להגיע לקלפיות וקורא להם לקום, לקחת אחריות על עתידם, לעשות מעשה ולהצביע: "קורא לכולם ב-30 באוקטובר לקחת יוזמה ולצאת להצביע. אין אופציה אחרת, כל ויתור על מערכת הבחירות הזו היא כניעה. זהו צו שעה לקבוע איך אשקלון תיראה בחמש השנים הבאות. זוהי חובתם הדמוקרטית של התושבים לקבוע את עתידם".

מימין: ברק חדריאן, ד"ר תמה חלפין ועו"ד קובי בל. צילום אדי ישראל

מימין: ברק חדריאן, ד"ר תמה חלפין ועו"ד קובי בל. צילום אדי ישראל

חדריאן, בוגר תואר ראשון בחברה בוגר תואר ראשון בחברה ופוליטיקה, תואר שני בלימודי ביטחון, סיים בהצטיינות שירות צבאי כלוחם בחיל הים ותמיד פעל במסגרות שונות למען החברה. במהלך התואר הראשון כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית תל אביב יפו ולפני כארבעה חודשים הוא הודיע על כוונתו להתמודד למועצת העיר והקים את סיעת "יוזמה" ומאז תפס תאוצה.

אל הרשימה הצטרפו קבוצה של אשקלונים צעירים ואיכותיים שיש מאחוריהם רקע חברתי רב. ביניהם, עו"ד קובי בל וד"ר תמה חלפין. חדריאן, שדיבר במהלך הקמפיין על פרויקטים שנתקעו במגירה כמו מרכז הצעירים, חידוש התחנה המרכזית, הקמת פארק היי-טק והתחדשות מגדל מעוניין לפעול מתוך מועצת העיר על מנת להפוך את התכניות הללו למציאות.


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


"זה לא חלום, יש תכניות קיימות. צריך אנשים שידחפו ויזיזו את המערכת קדימה. בשביל זה אני בא, לא להתפשר יותר. לדאוג לעתיד טוב יותר לצעירי העיר ולהבטיח שהעירייה תייצג באופן הטוב ביותר את תושביה. נולדתי וגדלתי בעיר הזו, לא אנוח עד שאגשים את המטרה להפוך את אשקלון לעיר הכי טובה בישראל. הצביעו 'ינ' – קחו יוזמה יחד איתי", מסר חדריאן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר