עו"ד קובי בל. צילום: אדי ישראל
עו"ד קובי בל. צילום: אדי ישראל

רשימת יוזמה: יזם פינוי בינוי, עו"ד קובי בל הוא מספר 2

הרשימה החדשה מציגה את זהותו של מס' 2: עו"ד שהוא גם יזם בתחום פינוי בינוי. עו"ד בל: "המטרה שלנו היא להחזיר לסדר היום העירוני פרויקטים שנזנחו ושביצועם הכרחי לעתיד העיר. במקביל, אנחנו דוגלים בקידום יוזמות בתחומים שונים במטרה לשפר את חיי כלל התושבים בעיר ולהראות שאשקלון יכולה להיראות אחרת"

פורסם בתאריך: 20.9.18 11:19

     

יזמי הפינוי בינוי המשחרים לפתחם של בעלי דירות רבות המיועדים לפינוי ובינוי ומבקשים להחתים אותם על הסכמה לבצע את הפרויקט בבניין בו דירה בבעלותם, הפכו בשנים האחרונות לעסוקים במיוחד.

כעת, חודש וחצי לפני הבחירות, אחד מהיזמים הללו מתמודד על כיסא במועצת העיר הבאה וכבר הכריז כי יקדם בין היתר גם את ההתחדשות העירונית שכה נחוצה לעיר, בעיקר בשכונותיה הדרומיות.

בניינים בשכונת שמשון המיועדים לפינוי בינוי. צילום: אלירם משה

מייסד רשימת "יוזמה" המתמודדת למועצת העיר, ברק חדריאן, חשף את מקום 2 ברשימתו: עורך הדין קובי בל (29) שנולד וגדל באשקלון. בשירותו הצבאי היה לוחם ביחידה קרבית, מיד בתום שירותו למד משפטים ובעקבות כך עזב את אשקלון לטובת למרכז הארץ. כיום הוא עו"ד המתמחה בתחום דיני התכנון והבניה ומיסוי מוניציפלי. בל הוא גם יזם בתחום ההתחדשות העירונית, זו שבבסיסה קידום פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38.

הופכים תכניות למציאות. קמפיין החוצות של חדריאן ורשימת "יוזמה". צילום: אלירם משה

"תנועת 'יוזמה', כשמה כן היא, פרי יוזמה של ברק, שהוא גם חבר אישי וגם שותף לדרך. השאיפה והמטרה שלנו היא להחזיר לסדר היום העירוני פרויקטים שנזנחו מסיבות שונות ושביצועם הכרחי לעתיד העיר" מסביר עו"ד בל "במקביל, אנחנו דוגלים בקידום יזמות בתחומים שונים במטרה לשפר את חיי כלל התושבים בעיר ולהראות שאשקלון יכולה להיראות אחרת".

מימין: ברק חדריאן, ד"ר תמה חלפין ועו"ד קובי בל. צילום אדי ישראל

מימין: ברק חדריאן, ד"ר תמה חלפין ועו"ד קובי בל. צילום אדי ישראל

הפרויקטים שבל מקדם ויוזם, נמצאים במקומות שונים בארץ ומחוץ לתחום השיפוט של עיריית אשקלון.

"אני מאמין כי בהתחדשות עירונית יש בכדי להביא למספר דברים: החל מהתחדשות קהילתית ועד לשיפור חיי התושבים ונראות העיר. אשקלון חייבת לשים לעצמה מטרה ולקדם תכניות של פינוי בינוי ותמ"א 38, מדובר במהלכים חשובים והכרחיים המאפשרים שמירה על הקיים תוך חידוש וחיזוק הקהילה והסביבה העירונית".

חדריאן בהשקת הקמפיין. צילום: עינב קורן

חדריאן בהשקת הקמפיין. צילום: עינב קורן

חדריאן גאה בימים אלה עם חשיפת זהותו של מי שעשוי להיות יחד איתו חבר במועצת העיר. "מדובר באחד הצעירים האשקלונים המוכשרים והערכיים שיש. אני גאה על השותפות ונהייה יחד כוח משמעותי במועצה" מסר השבוע חדריאן "מדובר באדם שיש לו המון מה לתרום לעיר מניסיונו המקצועי ובהבנה של תכנון אסטרטגי עירוני. כל מקום שקובי נמצא בו הוא חושב כיצד להפריח ולפתח אותו ואשקלון היא בית עבורו. יחד, אנחנו נוציא את העיר מהקיבעון שהיא נמצאת בה ונשנה את סדר היום – נהפוך תכניות למציאות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר