גלאם ושמעוני. צילום: דוד לוי
גלאם ושמעוני. צילום: דוד לוי

המגרש הפוליטי: מה מצביעים אנשי הספורט של אשקלון?

הפוליטיקה והספורט נושקים בנקודות רבות, בטח ובטח כאשר מדובר בעיר כמו אשקלון, שבה העירייה היא הבעלים של קבוצת הכדורגל העירונית הגדולה. אז מי בעד גלאם? מי תומך בשמעוני? ומי לא מוכן לגלות? הקלפי הספורטיבית

פורסם בתאריך: 27.10.18 22:16

     

פרוספר וקנין, יו”ר הפועל אשקלון

פרוספר וקנין

“נראה לי שזה די ברור, אני בוחר בתומר גלאם”.

שרון גוריאשוילי, מאמן אמנויות לחימה משולבת MMA
“הבחירה שלי לראשות העיר היא משה אטיאס. בהתחלה היינו עושים תחרויות לזכר אבא שלי בשכונת עתיקות באולם הספורט במכללה הישנה, ומאז שמשה נבחר למועצה, הוא קידם את התחרות, והיום התחרות הזו מביאה לאשקלון ספורטאים מכל הארץ, היא נחשבת לאחת התחרויות הטובות בארץ, כזו שמקבלת חשיפה ומשודרת בטלוויזיה בערוץ 'אגו טוטאל'.

שרון גורילאשווילי ומשה אטיאס. צילום: צח טייאר

אני חושב שמשה הוא בן אדם שיכול לתרום המון לעיר ברגע שבאמת ייתנו לו את הכוח הזה. משה זה בחור עם מילה וכבוד, ומהעולם שאני בא, אמנויות הלחימה, הדבר החשוב ביותר הוא כבוד”.

צ’יקו מגיה, מנהל טכני הפועל אשקלון
“הבחירה שלי היא באיתמר שמעוני. איתמר נכנס לתפקיד כראש עיר בכל הכוח, התרכז בניהול של העיר ללא דיבורים ומעשים רבים. הוא נגע בנקודות חשובות, כמו הקשבה לתושב, ניקיון העיר, פיתוח רצועת החוף ובמיוחד בתחום החינוך: אפשר לומר שהעיר דוב משנתו. עוד נקודה שהיא משמעותית עבורי זה בתחום הספורט.

צ'יקו מגיה. צילום: אורי קריספין

איתמר לקח החלטה אמיצה, דבר שאף ראש עיר לא עשה ולקח את הקבוצה תחת חסותו, ולאחר שלוש עונות הצליח לעלות אותה מליגה א’ לליגת העל. הרבה ירימו גבה ויגידו שזו לא חוכמה כי הוא שפך שם המון כספים, אז כאחד שעבד מול שלושה ראשי ערים אציין כי כולם נתנו את אותו תקציב ועוד לבעלים פרטיים, ואיתמר הצליח יותר מכולם. כולי תקווה שאיתמר ייבחר על ידי הציבור וימשיך בעשייה. לדרך ולכריזמה שלו אין לדעתי תחליף”.

ליאור חדריאן, שוער הפועל אשקלון

ליאור חדריאן. צילום: דוברות הפועל אשקלון

“בגדול אני לא אחד שמתעסק בפוליטיקה, וגם את הבחירה לראשות העיר אני אשאיר בשבילי, אבל אני יכול להגיד שלמועצת העיר אני בוחר כמובן בדורון נקשרי ומייק אטדגי, שזה די ברור”.

דורון נקשרי ומייק אטדגי. צילום: אבי אלפסי, אומנות הצילום

דורון נקשרי ומייק אטדגי. צילום: אבי אלפסי, אומנות הצילום

מני יאסו, בעלים מכבי אשקלון
“אין ספק שהאדם הראוי ביותר לקבל את הקול שלי ושל אנשיי הוא לא אחר מאשר ראש בעיר בפועל מר תומר גלאם, וזאת משום שהוא קודם כול בן אדם, מדבר בגובה העיניים והוא אוזן קשבת.

מני יאסו

רואים את האהבה שלו לתושבים ולעיר שלו, את העשייה המטורפת שלו יחד עם אנשיו בזמן מאוד קצר, ותוך אתגרים לא פשוטים הצליח לגייס משאבים רבים לעיר שנקלעה למצב כלכלי מביך. אני חש את התושבים בעיר, ורבים מאוד יסכימו איתי שלתומר גלאם יש מנהיגות חכמה ושקטה, ולכן אוהבים אותו”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




דרור אלמלם, מנכ”ל הפועל אשקלון
“בתור תושב העיר שנולד וגדל באשקלון, שאת שנות נעוריי העברתי בין מגרש הכדורגל לחבריי ומשפחתי, שמלווים אותי עד היום, אני מכיר כל סנטימטר מרובע בעיר, התחנכתי, התחתנתי, הבאתי את בנותיי והשתקעתי כאן. רבים מכירים אותי כדמות המוכרת בקבוצת הפועל אשקלון, שהיא חלק בלתי נפרד ממני, הזיקה לעיר זורמת בעורקיי ובנימיי. לתמוך במתמודד לראשות העיר הייתה החלטה שראייתה סוכמה ב-360 מעלות. החלטה שגובשה לאחר הסתכלות על הצלחות הנוגעות בעיר, שכמובן אחת מהן היא הפועל אשקלון – קבוצה שהייתה טיפה לפני מעידה והתרוממה היישר מליגה א׳ לליגת העל בדם, יזע ודמעות. עם מאמץ ובשיתופו של איתמר שמעוני הצלחנו להביא את הקבוצה לקדמת כר הדשא בכדורגל הישראלי. לאחר נפילתה של הקבוצה חזרה לליגה הלאומית כאבתי את המפלה ימים ולילות, ואין אדם שהצר על כך יותר ממני. אני מאמין באמונה שלמה שאפשר לשחזר את הצלחת העבר ואף להכפילה. אנחנו נחושים, מלאי אמביציה ומורעלים במילה אחת לגעת בכל שיא אליו נצטרך לטפס.

דרור אלמלם ואיתמר שמעוני במהלך משחק כדורגל חופים. צילום: דוד לוי

אין לי ספק שאיתמר כראש עיר יצליח לבסס את החלום אליו כל אוהדי הפועל אשקלון, השחקנים והסגל מייחלים לו! החלק שני בקרבי זה המשפחה שלי, חינוך בנותיי בעיר שאני אוהב כל כך, ואחרי שראיתי את החינוך נוסק בזמן כהונתו של איתמר, אני יודע שבנותיי ישכילו ויקבלו את ארגז הכלים שכל הורה מבקש לילדיו. איתמר ניהל את העיר בצורה פנומנלית, דאג להתייחס לכל תושב בעיר והחליט לשים אותו במרכז. כשהעיר התרחבה לשכונות נוספות ואכלסה תושבים חדשים, איתמר החכים להבין כי התשתיות צריכות להיות מותאמות, ומשם נולד הסכם הגג, הסכם מבורך שנותן תשתיות ל-20 שנים הבאות. איתמר הוקיע את השלילי מן העיר, וחבק חזון חדש למען תדמיתה של אשקלון. אני בוחר איתמר כי הוא ראוי!”

שי פסקל, מנכ”ל אגודת השחייה הפועל סנפיר אשקלון
“אני כבר החלטתי – תומר גלאם הוא ראש העיר הבא. אני חושב שהוא הראוי ביותר להיבחר מכמה סיבות: כיוון שהוא נקי כפיים, ישר וצנוע, כיוון שהוא איש ביצוע מהמדרגה הראשונה, כיוון שהוא מנהיג בעל ניסיון עשיר בניהול העיר.

שי פסקל. צילום: אלכס דוסונוב

ב-30.10 כולם בוחרים תומר גלאם ומנצחים ביחד”.

אחיעד בוקרה, קפטן אליצור איתו אשקלון

אחיעד בוקרה

“האמת שאני מעדיף לא להיכנס לעניין של הבחירות, את יודעת שזה עניין רגיש בספורט באשקלון”.

אוראל עמר, כרוז אליצור איתו אשקלון
“את הקול שלי בבחירות הקרובות אתן לראש העיר בפועל תומר גלאם.

אוראל עמר

לדעתי מאז כניסתו לתפקיד באפריל אשתקד הוא ביצע את עבודתו בצורה יעילה למען העיר אשקלון, ולכן בעיניי הוא הראוי ביותר להמשיך ולהנהיג את העיר”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר