חברי סיעת יוזמה ברק חדריאן קובי בל ותמה חלפין עם תומר גלאם ומיריי אלטיט. צילום: נדב כהן
ברק חדריאן קובי בל וד"ר תמה חלפין עם גלאם ומיריי אלטיט. צילום: נדב כהן

מתחזק: "יוזמה" בראשות ברק חדריאן תומכת בתומר גלאם

ברק חדריאן וסיעתו "יוזמה" חתמו היום על הסכם עם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם. "אני מאמין שבעת הזו תומר הוא האדם שצריך להוביל את העיר", מסר חדריאן

פורסם בתאריך: 14.10.18 14:57

     

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, ממשיך לבסס את מעמדו עם יותר ויותר סיעות התומכות בו. יומיים לאחר שסיעת "אשקלון בתנופה – הבית החברתי", חתמה עם גלאם, גם סיעת "יוזמה" בראשות ברק חדריאן הביעה תמיכה בגלאם. "אני ותומר רואים עין בעין בנושאים שחשוב לי לפעול לטובתם מתוך המועצה", מסר חדריאן. "אדאג לקידום עתיד צעירי העיר, שמירה על הסטטוס קוו ואפעל לשיפור התחבורה בעיר ולהקמה של תחנה מרכזית חדשה".

חדריאן וגלאם

חדריאן וגלאם. צילום: נדב כהן

חדריאן, בן 31, עם רקורד של עשייה מרשים מאחוריו, כיהן בין היתר כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית ת"א-יפו, בוגר ארגון שגרירי רוטשילד. למד תואר ראשון בחברה ופוליטיקה ותואר שני בלימודי ביטחון. לפני מספר חודשים הקים חדריאן, יחד עם דמויות איכותיות נוספות מהעיר, את סיעת "יוזמה" שחרטה על דגלה את קידום ענייני הצעירים בעיר והאצת התוכניות שנועדו להפוך את אשקלון לעיר מתקדמת, כגון: פארק הייטק, מרכז צעירים, תחנה מרכזית חדשה, שדרוג המדרחוב והפיכתו למרכז בילוי שוקק חיים ועוד.


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


היום כאמור, חתם חדריאן על הסכם תמיכה ושיתוף פעולה עם גלאם. "אני מאמין שבעת הזו תומר הוא האדם שצריך להוביל את העיר", מסר חדריאן והוסיף: "היו לנו מספר פגישות בתקופה האחרונה ומצאתי עם תומר מכנה משותף לעשייה החשובה למען העיר. אפעל לשמירה על הסטטוס קוו ולכבוד הדדי ודיאלוג בין כל הקבוצות השונות כך שאשקלון תהייה עיר של כולם, אדאג לקידום עתיד צעירי העיר ואפעל למען אוכלוסיית הצעירים, נקדם יוזמות שיתוף ציבור בנושאי ים וסביבה ואפעל למען שיפור התחבורה לרבות תחנה מרכזית חדשה לרווחת הציבור האשקלוני".

בעוד שבועיים יתקיימו הבחירות המוניצפליות וברק כבר מסתכל לאחריהן: "אנחנו נעבוד יחד, בשיתוף פעולה ובהדדיות למען הציבור ולמען אוכלוסיית הצעירים שצמאה לשינוי. יחד, נוציא את התכניות מהמגירה ונהפוך אותן למציאות. הצביעו ינ בפתק הלבן לתנועת יוזמה למועצה ותומר גלאם בפתק הצהוב לראשות העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גלאם עצמו גם בירך על כך ואמר: "אני מברך על כך שברק חדריאן וחברי סיעת 'יוזמה' החליטו כי גם הם מצטרפים לכוחות החיוביים באשקלון ויתמכו במועמדותי לראשות העיר בבחירות הקרובות. ברק חדריאן הוא בחור צעיר, מנהיג עם רקורד של עשייה מרשים מאחוריו. התרשמתי שלברק ולחבריו יש רצון להוביל ולשנות ואני רואה בהם שותפים טבעיים לדרך. העתיד שייך לצעירים ואנחנו נבנה עתיד מצוין ביחד".

אלטיט, חדריאן, גלאם ובל. צילום: נדב כהן

אלטיט, חדריאן, גלאם ובל. צילום: נדב כהן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר