"אשקלון בתנופה": תומכים בתומר גלאם לראשות העירייה

סיעת "אשקלון בתנופה" בראשות דורון נקשרי ומייק אטדגי הודיעה על תמיכה בתומר גלאם לראשות עיריית אשקלון. "אני גאה על כך שדווקא הם רואים בי כמנהיג ישר, נקי כפיים. לא בוחרים שחיתות", מסר גלאם

פורסם בתאריך: 14.10.18 14:49

     

סיעת"אשקלון בתנופה – הבית החברתי" הודיעה היום על תמיכה בראש העירייה בפועל, תומר גלאם בבחירות הקרובות. "אנו שמחים ונרגשים לבשר על חתימת הסכם תמיכה בתומר גלאם לראשות העיר אשקלון", נמסר מהסיעה. "לאחר בחינת מכלול השיקולים ומשא ומתן ארוך הצלחנו לסכם על מתווה לשיתוף פעולה מלא שמשקף את ערכי התנועה, שילטון נקי ונושאים חברתיים. כפי שהבטחנו דרשנו את תיק הרווחה ושליטה רחבה על צמתים חשובים בקבלת ההחלטות בדגש על שקיפות שילטונית ושמירה על האינטרסים של התושבים. עכשיו זה תלוי בכם, רק באמצעות בחירה למועצה "חי" ולראשות העיר "תומר גלאם" נוכל לממש את ההסכם".

ראש הסיעה, דורון נקשרי, כתב בדף הפייסבוק שלו כי ההסכם הזה נחתם עם גלאם "לנוכח ההכרה כי בשעה זו, נכון וראוי יותר, למען האינטרס הציבורי באשקלון שמירה על שלטון החוק, והמנהל התקין, ופעילות למען טוהר המידות, לאחד כוחות ולהביא יחדיו למיגור השחיתות. לנגד עיני חברי הסיעה עמדה ותמיד תעמוד, העשייה למען הציבור באשקלון בכללותו ובפרט, החלשים בחברה".

עוד הסביר נקשרי כי ההסכם הקואליציוני "מגלם בתוכו באופן חסר תקדים, הסכמות שרובן ככולן, מעגנות את רוח הסיעה ואת ערכיה: ערכים של שקיפות, ערכים של טוהר מידות, קידום פרויקטים בתחום הרווחה (מרכז לנוער בסיכון, מרכז לנפגעי אלימות ותקיפה מינית), מיזמים בתחום החינוך (בית ספר על איזורי למקצועות הספורט ולימודי אוריינות פיננסית), פרויקטים לאנשים עם צרכים מיוחדים והנגשת החופים לנכים, ובעיקר, עמידה על נקיון כפיים, ומהפכה אמיתית בדרך שבה תתנהל העיר בשנים הקרובות. תושבי אשקלון יכולים להיות בטוחים כי חברי הסיעה יוצבו בעמדות מפתח, בהם הם ישמשו כשומרי סף וכמגיני הקופה הציבורית. אנו נשנה את העתיד, התחלנו כבר במשימה".

גלאם מסר בתגובה כי הוא שמח שהם רואים בו מנהיג ישר: "דורון נקשרי, מייק אטדגי, עו"ד תמר קידר ועוד רבים וטובים שלקחו חלק בקבוצה האיכותית הזאת, היו אלו שהובילו את החשיפה שבעקבותיה הסתיים השלטון הקודם. אני גאה על כך שדווקא הם רואים בי כמנהיג ישר, נקי כפיים ואיש עשייה שמתחייב להוביל את אשקלון למחוזות להם היא ראויה. בבחירות הקרובות, בוחרים מנהיגות שנותנת ולא שלוקחת. לא בוחרים שחיתות, מנצחים ביחד".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר