שלט הבחירות עם צלב הקרס
שלט הבחירות עם צלב הקרס

תגובות סוערות לריסוס צלב הקרס על פניו של המועמד

במערכת הפוליטית הגיבו היום בחומרה לסיפור שנחשף ב"כאן דרום" על ריסוס צלב הקרס וגינו זאת. במקביל, הוציא איתמר שמעוני גינוי לצילום מפוברק שהתייחס למספר 2 שלו כאילו תמך במחבלים

פורסם בתאריך: 7.10.18 23:38

     

במערכת הפוליטית סערו היום הרוחות בעקבות פרסום הכתבה אודות השלט של ויקטור בן עמי, המועמד למועצת העיר, שצלב קרס רוסס על פניו. בן עמי עצמו אמר: "סימון צלב קרס על תמונתי מזכיר ימים חשוכים בהיסטוריה של העם היהודי. אני קורא לכולנו לשמור על פרופורציות במערכת הבחירות. צלב קרס מסמל את האנטישמיות בשיאה, זו שחיסלה 6 מליון מאחינו. אני סולח למצייר צלב הקרס על פניי, אני בטוח שהוא לא התכוון למשמעות הסמל".

ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני מסר ל"כאן דרום": "אני מגנה זאת בכל תוקף, ומי שעשה את המעשה הזה גורם להסתת הציבור כנגד המועמד וזה שימוש ציני בנספי השואה, בניצולי השואה ובכבודם של אזרחי ישראל".


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


משה אטיאס, שבן עמי מוצב ברשימתו פרסם פוסט בו נכתב: "תגידו, אתם השתגעתם? אני לא יודע מי מהמחנות אחראי לדבר הזה, אבל אתם השתגעתם?! ויקטור בן-עמי, השותף שלי לדרך, האיש הכי טוב ואיכותי בבחירות, זה שהקדיש את כל חייו כדי להגן עלינו ועל המדינה הזאת, צריך לגלות שמישהו מאחד המחנות צייר לו צלב קרס על המצח?! עברתם כל גבול. גם כשבחלק מהמחנות החליטו לרסק אחד את השני ולחצות קווים אדומים כדי לקבל עוד קולות, אנחנו מעולם לא לכלכנו ולא דיברנו רעות על אף אחד. לא ניתן יד למערכת הבחירות המכוערת שלכם. תפסיקו להרוס את העיר! בסוף הטוב ינצח. האור תמיד גובר על החושך".

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם כתב אף הוא בדף הפייסבוק שלו: "מעבר לאלימות, השימוש בצלב קרס זהו שיא של שפל. אסור לעבור בשתיקה על שימוש בסמלים מהימים החשוכים של עמנו. יחד נגרש את החושך, יחד נצעד אל האור. יחד ננצח!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הבמאית חני אלימלך כתבה: "מי שעשה את זה צריך להתבייש. אני כרגע במשואה עם תלמידי אומניות כהכנה לפולין, לראות את זה, בדיוק אחריי מפגש עם ניצול שואה מזעזע אותי. אתם השתגעתם?????? בושה וחרפה. ביזיון".

במקביל, היום פורסם עיבוד ממוחשב לדף הבית של אתר YNET בו נכתב כי עו"ד, אייל אביטל, מספר 2 של שמעוני, יצא להגנת המחבל שרצח היום שני ישראלים.

הצילום המפוברק שהופץ ברשתות

הצילום המפוברק שהופץ ברשתות

שמעוני פרסם תגובה על כך וכתב: "בזמן שכל המדינה בוכה על רצח מזעזע של שני יהודים הבוקר, תראו איזה שימוש מזעזע ברצח הנתעב הזה עושים קמפיינרים בשליחות אחד המועמדים. זו הכותרת עכשיו ב-ynet", אמר שמעוני בסרטון והציג את הכותרת האמיתית ואז הציג את המזוייפת והוסיף: "ותראו את הכותרת המזעזעת והמפוברקת שהם מפיצים עכשיו בקבוצות ווצאפ בעיר. יש קווים אדומים שלא חוצים גם במאבקים פוליטיים. היום חציתם את הקו האדום. פשוט תתביישו לכם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר