רוני מהצרי
רוני מהצרי

רוני מהצרי הודיע: פורש מהמירוץ לראשות העירייה

ראש העירייה לשעבר, רוני מהצרי, שהצטרף לפני כחצי שנה למירוץ לראשות העירייה, הודיע היום על פרישתו. "אמשיך לסייע ולתרום לאשקלון בדרכים שונות", מסר מהצרי

פורסם בתאריך: 27.9.18 14:04

     

המועמד לראשות העירייה ומי שכיהן בעבר כראש העירייה, אל"מ במיל' רוני מהצרי הודיע היום כי הוא פורש מהמירוץ לראשות ולמועצת העיר. בשבועות האחרונים פנה מהצרי למספר מתמודדים לראשות העירייה וביקש ליצור איחוד ושיתוף פעולה אך הדבר לא צלח ומהצרי שהביט קדימה ובחן את מצב הפוליטי לאשורו הסיק את המסקנות הנדרשות וסיים את המירוץ.


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


שלטי תעמולת בחירות. רוני מהצרי. צילום: אלירם משה

"הצטרפו אלינו אלפים שהאמינו בדרכנו". שלט בחירות של מהצרי. צילום: אלירם משה

בהודעה שמסר מהצרי לפעיליו הוא כתב: "לפני כשישה חודשים יצאנו לדרך חדשה, ליצור אלטרנטיבה ניהולית מזו שנוהלה ב-5 השנים האחרונות בעיר אשקלון.
עד היום הצטרפו אלינו אלפים שהאמינו בדרכנו זו. במהלך החודשים הללו פניתי לחלק מהמתמודדים לראשות העיר והצעתי להם לשתף פעולה, כדי שנוכל לפעול יחד ולהצעיד את אשקלון למקום שהיא ראויה לו, אך הדבר לא צלח. לאחר שיקול דעת של המצב הפוליטי, ובהתייעצות עם משפחתי וחלק מהחברים החלטתי לא להציג את מועמדותי ולפרוש מהמרוץ לראשות העיר ולמועצה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מהצרי שכיהן כראש העירייה בשנים 2003-2008 הצליח לחבר סביבו מספר בכירים שלעבר מעיריית אשקלון ובהם הגזבר לשעבר, פיני בוסקילה ואלברט אלקובי שכיהן גם כראש מנהלת הסכם הגג.

מהצרי אף הודה לפעילים שליוו אותו, אך יחד עם זאת לא הודיע במי יתמוך לראשות העירייה, "אני מודה לכל אחת ואחד מכם, על התמיכה והליווי במהלך תקופה זו, ומקווה שנמשיך לשמור על קשר במסגרות אחרות. אני אוהב את העיר אשקלון ואמשיך לתרום ולסייע בדרכים שונות, כיו"ר עמותת ידידי בית חולים ברזילי ובעמותות אחרות. אני מאחל לכל תושבי העיר שנשכיל לבחור מנהיגות ראויה שרק טובת העיר לנגד עיניה, ושתדע להצעיד את העיר להישגים. לכל אחת ואחד מכם אני מאחל שנה טובה ובריאות איתנה. שנה של הגשמת משאלות לטובה".


באותו עניין:

שמעוני לרדיו דרום: "לא שלחתי אישה שתפיל את רוני מהצרי"


מעוזי התמיכה במהצרי הן שכונת גבעת ציון ורמת אשכול שם מתגוררים רבים מחברי הילדות שלו, אך ייתכן שאלו לא היו מספיקות כדי לנצח את הבחירות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר