שמעוני ומהצרי
שמעוני ומהצרי

שמעוני לרדיו דרום: "לא שלחתי אישה שתפיל את רוני מהצרי"

ראש העירייה המושעה התארח הבוקר ברדיו דרום והתייחס בהרחבה לאישומים על שוחד ועל החשדות שעלו בעבר על הטרדות מיניות והכחיש כל קשר לפרשת מהצרי ואף סיפר כי נפגש עם שולה מהצרי. שמעוני גם טען כי ניסו לסחוט אותו כדי שיסיר את ההתמודדות לראשות העיר

פורסם בתאריך: 12.8.18 18:08

     

ראש עיריית אשקלון המושעה איתמר שמעוני התארח הבוקר בתכנית האקטואליה היומית של רדיו דרום 101.5. שמעוני שהיה אמור להתראיין אצל מנדי ריזל בשבוע שעבר ביטל אז את הריאיון והיום הוא הגיע בעצמו לאולפן בבאר שבע וענה לריזל ולכתב רדיו דרום באשקלון, אודי דוד בן דוד על השאלות שלאחרונה מעסיקות את תושבי העיר לקראת הבחירות לראשות העירייה בעוד פחות מחודשיים.

"אני מתמודד על פי חוק. אפשר להתמודד בלי שום בעיה. אני שומע על מיני רעשים שאם אני אבחר מספר 2 יהיה ראש עיר", אמר שמעוני. "אז תודה על ההזדמנות מפה לעשות סדר. מותר להתמודד, אני יכול להתמודד, אני אנצח את הבחירות, ואין שום מניעה שאכהן ואנהל את העיר. אני מושעה עד יום הבחירות ולא אחרי. בפרקליטות ביקשו שלושה חודשים ארבעה חודשים אחרי, הגענו להסכמה עד יום הבחירות, זה לא השעיה בקבלנות, זה לא בית חרושת להשעיות. יש וועדה ואני אומר לך חד משמעית אני פה כדי לנצח ואני פה כדי להוביל את העיר בדיוק כמו שהובלתי אותה בתחילת הקדנציה"

שמעוני ברדיו דרום הבוקר

על סוגיית זכות המועמד לראשות העיריה מטעם הליכוד אומר שמעוני "אני מועמד של תושבי אשקלון. אני לא אחראי לאמרות של מישל בוסקילה כתגובה למה שאמר השר ישראל כץ. השר ישראל כץ הוא מבחינתי איש הגון וישר, בולדוזר של עשייה ואם הוא אמר מה שהוא אמר לעיני אלפיים איש אני לא מאמין שהוא יאמר משהו לא אחראי ושלא התכוון אליו.

ישראל כץ

כל מי שיקדם את החזון שקידמתי ויתחבר לעשיה. אני לא עושה איקסים על אנשים. אני מאמץ את המשפט מהתורה לא תיקום ולא תיטור. אותי זה לא מעניין מי היה נגדי מי היה איתי. אני רוצה לעשות קואליציה רחבה כמה שיותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שמעוני גם מתייחס למי שמכהן כיום כראש העירייה בפועל, תומר גלאם שהומלץ על ידי שמעוני במועצת העיר ובניגוד לציפיות נראה כי התמיכה בו לראשות העיר צוברת תאוצה. "אני מיניתי אותו, הוא מתמודד לראשות העיר. אלו בחירות דמוקרטיות, אני שמח שיש הרבה מועמדים אני מאמין שאם הוא ימצא את המשבצת המתאימה כדי ששרת את החזון שלי בהחלט שהוא יישב. הוא היה אחראי על הנוער, הוא השתדל הוא התאמץ והוא עושה עבודה יפה".

איתמר שמעוני ותומר גלאם

"עכשיו אני רואה בעיר כיכרות והרחבה לשני נתיבים, זה דבר טוב אבל אלו מכרזים שאני השארתי מוכנים עם תקציב. זה היה להוציא מהמגרה ולעשות, וזה דבר טוב שנעשה. אבל, וזה האבל הגדול: מאז שאני לא שם היו פרויקטים גדולים שהיו צריכים להיות מאחורינו. פארק ההיי-טק היה צריך להיות משווק, הקמת המחלף הצפוני היתה צריכה כבר להיות בסיומה, כביש רבין היה צריך להיות סלול, היו צריכים להיות מנהרות וכבישים נוספים כדי להוריד את העומסים בעיר ועוד תחנת רכבת נוספת. עוד לפחות 70 גנים שאני בניתי במשך שנתיים, היו צריכים להיות עוד שבעים. כשאמרתי שאני אפתח את רצועת החוף שתהיה כמו תל אביב תוך שנתיים צחקו. אתה יכול לבלות במרינה ולראות את סי-פארק. רבותי כשרוצים לעבוד עובדים".

"אני מאוכזב מהעשייה של תומר. לצערי זה גדול עליו. הנעליים האלו של ראש עיר זה גדול עליו. אין לו את הכריזמה אין לו את היכולת לבטא ולהוציא לפועל את התוכניות שהשארתי שם. יש תכניות גדולות. הראייה קדימה החזון קדימה ולהסתכל קדימה לצערי הוא צריך עוד להשתפשף עוד הרבה ולא זה הזמן. כשאבחר הפרויקט שלי היה לחנוך עוד אנשים שיהיו קרובים אלי וילמדו את העבודה.

צריך להשתפשף. שמעוני מול גלאם. צילום: אלירם משה

אני מציע לכל המועמדים להפסיק להתעסק במה שלא ולהתחיל להתאחד ולתקוף אותי כדי להביא את הפתק הצהוב לתוך הקלפי צריך לשכנע אותם שהם ראויים ולא איתמר לא ראוי. הם לא ישיגו בזה שום דבר אם האנשים לא יבחרו בי. הם צריכים שיבחרו בהם".

שמעוני גם מתייחס לפרשת הקלטת הלוהטת שלפני עשור נטען כי הוא עומד מאחוריה. "לא אני שלחתי אותה לרוני מהצרי והדבר הזה ידוע והדבר הזה נבדק במשטרה, התלונה שלה נסגרה, ולקחו אותה ושילמו לה כסף, ונתנו לה לעשות ריאיון ברדיו הזה וברדיו הזה. כך שכל תושבי אשקלון חשבו שאנסתי והטרדתי ובאו בסוף ויצא הצדק. הצדק יצא לאור, כל הדבר הזה אחרי. לא היה לא נברא, לא הטרדתי, לא שלחתי לא עשיתי את כל מה שמכפישים אותי ואת אישתי ואת ילדי שהם כל בוקר קמים לדברים האלה של 'לא תנאף' והדברים האלה כאובים לי ואני כועס עליהם, שמכפישים בכל מקום. הגיע הזמן לעשות לזה סוף. לא נאפתי, לא עשיתי את זה, לא הטרדתי מינית, לא שלחתי את העניין הזה כדי להפיל את מהצרי".

רוני מהצרי. צילום: אילן אסייג

"רומן עם עובדות היה?" נשאל שמעוני על ידי ריזל ועונה בהחלטיות: "חד משמעית לא".

"מדובר על דמי סחיטה ולא על דמי שתיקה. לצערי. ואמרתי זאת אלף פעם. הייתי ראש עיר מאוד אהוד, מאוד אהוב, בתקופה הכי טובה שלי, בתקופה הכי טובה של העיר אשקלון, בתקופה שהעיר משגשגת. כשאתה מקבל מכתב כזה, אני לא מאחל את זה לאף אחד. אז אתה אומר רגע, או שזה הולך לפרסום וכל העולם יודע או שזה הולך לבית דין לעבודה ששם אני חמש שנים דיונים וכל העולם יודע ואותו תשלום לעורכי דין, מאשר אותו תשלום כדי להגיע איתה לפשרה. היום לא אעשה זאת. לא אעשה זאת לעולם. מבחינת צנעת הפרט אני לא יכול לדבר על זה. נחקרתי על זה שעות. סתם עוול שנגרם לי ולמשפחה שלי. לא היה צריך לעצור אותי, לא היה צריך להוביל אותי לשם. אבל אני אדם מאמין בבורא עולם. אני מקבל זאת באהבה, עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות, וגם את החשבון נפש שלי מול בורא עולם. אני אחרי זה, אני מאמין בבורא עולם".

שלטי התעמולה שצצו ברחבי העיר בחודש האחרון. צילום: אלירם משה

שמעוני טוען כי ניסיונות דומים חזרו ונשנו גם לאחרונה. "מאז שהחלטתי להתמודד ניסו לעשות לי את זה שוב. שלחו את אותו דבר כדי לנסות להוריד אותי מראשות העיר. ואמרתי, המכתב הזה אני לא עונה לו. מי שיש לו בעיה ילך למשטרה. ואם הוא לא ילך למשטרה וישלח עוד מכתב כזה אני אלך למשטרה. ובזה זה פסק".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר