אמנון גלולה
אמנון גלולה

התראה לפני הליכים: גלולה דורש מחורב 100 אלף שקלים והתנצלות

פעיל מטה הבחירות של שמעוני מנסה לעשות 'מטעמים' מההקלטה של חורב ודבריו עליו. אם לא ישלם חורב ויתנצל מאיים גלולה להגיש נגדו תביעת דיבה. חורב בתגובה: "באשקלון מתנהלת מערכה על דמותה של העיר על יושרם וניקיון כפיהם של חלק מנבחריה. אין בכוונתי להיות נתון לשום ניסיון למנוע ממני לסייע להצלחת המערכה הזו"

פורסם בתאריך: 28.8.18 14:42

     

המאבק בין מטה שמעוני למטה גלאם נמשך. בשבוע שעבר נחשפו תושבי אשקלון להקלטות של ליאור חורב, יועץ התקשורת המנהל את הקמפיין של המועמד תומר גלאם בשיחה עם פעיל מטה איתמר שמעוני, אמנון גלולה.

במהלך השיחה שפורסמה גם כאן טען חורב כי אם יצטרך להגיע לגלולה הוא יהיה מגובס מרגל ועד ראש.

למחרת כבר התקשרה תושבת העיר לליאור חורב. הוא לא ענה לשיחה וכשחזר אליה בשיחה חוזרת טענה שזה היה בטעות. חורב ביקש לסיים את השיחה אך  הדוברת שטענה בהתחלה כי היא לא ממש "מבינה בתחום", משכה אותו בלשונו והוציאה ממנו התבטאויות נוספות שגם הן התפרסמו.

ליאור חורב

ליאור חורב

חורב ניסה להסביר את עצמו אך בלשונו החלקלקה נגרר להתבטאויות שכעת תובע גלולה את דיבתו הרעה עליו.

הדוברת בשיחה מנסה פעם אחר פעם לדלות מידע והתבטאות פיקנטית מחורב. בהתחלה היא מיתממת: "אני לא צד בעניין אני סתם… אני חדשה בתחום" אלא שבמהלך השיחה מגלה הדוברת בקיאות רבה במה שמתרחש.

חורב נשמע שוב אומר דברים חמורים על גלולה. "אמנון הוא עבריין עם תעודה. גם נחום ביתן, הגיס שלו יקבל מכתב מעורך דין שידע עם מי יש לו עסק… אם הוא לא יתנצל וישלם אני מבטיח לך שאני בבחירות האלה כל מה שאני אתעסק זה אמנון גלולה". עוד אמר חורב "לא רק שהתיק לא מתפורר אלא שעוד לפני בחירות יהיה עוד תיק".

השיחה פורסמה וכעת דורש גלולה מחורב , פיצוי כספי בסך 100,000 שקלים בנוסף לפרסום התנצלות בכלי התקשורת באשקלון.

"התנהלותך הפסולה בשיחת טלפון עולה עד כדי פגיעה חמורה בשמו הטוב של מרשי" כותב עו"ד יניב אלבז המייצג את גלולה ומוסיף "שכן, מר גלולה שאין לו או למי מילדיו כל היכרות עמך "זכה" לתארים כגון: "עבריין, שהימ"ר מחפש אותו, משטרת ישראל מחפשת אותו, הגיס של העבריין נחום ביתן, אמנון והבן שלו איימו עליי, יש לי מידע מהמשטרה שיהיה כתב אישום ועוד".

אלבז גם רומז לקשריו של חורב על גורמי המשטרה היות ובעבר היה יועצו של מפכ"ל המשטרה. "לאור עבודתך בעבר כיועץ תקשורת של גורמים באכיפת החוק , עולה תמונה אפלה לפיה הנך זוקף לזכותך יכולת ומהלכים אצל אותם גורמים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כאמור, גלולה דורש מחורב פיצוי כספי ומאיים כי אם לא יעשה כן יפנה להליך משפטי ושם יתבע אותו אותו על הוצאת דיבה.

ליאור חורב מסר בתגובה: "באשקלון מתנהלת מערכה בעלת חשיבות לאומית על דמותה של העיר על יושרם וניקיון כפיהם של חלק מנבחריה. אין בכוונתי להיות נתון לשום ניסיון למנוע ממני לסייע להצלחת המערכה הזו. מן הראוי לבחון האם מה שנאמר הוא אמת או לאו. אני משוכנע שהדבר ייבחן לעומק וטוב שכך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר