ליאור חורב
ליאור חורב

ליאור חורב לפעיל של שמעוני: "אתה תהיה מגובס מרגל ועד ראש"

חודשיים וחצי נותרו לריב ובמטה שמעוני וגלאם החרבות כבר נשלפו. מה כתב פעיל במטה שמעוני על הקמפיינר של גלאם, מי ניקב את צמיגי מכוניתו ואיזה איומים הוא קיבל בטלפון. שמעוני וחורב התעמתו הבוקר ברדיו לא הפסקה. האזינו

פורסם בתאריך: 15.8.18 14:07

     

פרשת המסרונים השקריים שנשלחו לפני כחודש לכעשרות אלפים מתושבי אשקלון מתגלגלת ככדור שלג. מאז שנשלחו המיסרונים של כך שלכאורה שמעוני עשוי להיעצר עד תום ההליכים בגין שיבוש מהלכי משפט ועל כך שהוא לא יכול לכהן כראש עיר.

המיסרון נגד שמעוני שקיבלו רבים מתושבי העיר. מי עומד מאחריו?

לפני מספר ימים פרסם אמנון גלולה, פעיל מטה בחירות של שמעוני פוסט ובו רמיזה כי מי שעומד מאחורי המיסרונים הוא לא אחר מיועץ התקשורת ליאור חורב המעניק המעניק בתקופה זו שירות לראש העירייה הפועל, תומר גלאם המתמודד כמובן על ראשות העיר. גלולה שאל שאלה "האם האיש העומד מאחורי הודעות SMS המזוייפים הוא הקמפיינר של תומר גלאם?" ומיד גם עונה בצורה שאינה משתמעת לשני פנים "ליאור חורב ידוע כקמפיינר המומחה בהשמצות והכפשות כנגד יריבו של לקוחו, אחת הדרכים היא שליחת SMS מזוייפים המעלילות על האובייקט".

אמנון גלולה

אמנון גלולה

חורב לא נשאר חייב והתקשר לפני יומיים לגלולה וביקש ממנו להסיר את הפוסט אלא שגלולה לא ניאות לבקשתו של חורב והשיחה התגלגלה לאיומים והכפשות. "אתה כתבת אמנם עם שגיאות, אמנם עילג כמו חמור, אבל בוא… גלולה הזמין אותו שהוא יבוא וחורב השיב בזו הלשון "ביום שאני אבוא אליך אתה תהיה מגובס מרגל ועד ראש" וזו רק חלק מתמלול השיחה. "אני בשביל אחד כמוך לא מניע את האוטו. אתה פחדן, אתה הבדיחה של העיר. אתה עבריין מחזיק מפתחות. בוא". השיחה נמשכת "כשאתה תחליט שאתה מסוגל להתמודד ולא להיות איזה שוויש שמנקה את החרא של איתמר תבוא. על מה שכתבת אתה תשלם את המעט כסף שאיתמר לא משלם לך".

כאשר גלולה לא מתרגש מדבריו של חורב ואפילו הופך אותם ללגע, נראה כי האחרון יוצא מכליו ומתנסח בצורה שקשה להאמין שמדובר ביועץ תקשורת וקמפיינר מוביל במדינה "אתה אפילו לא נקניקיה של זוגלובק. גם אף אחד לא מפחד ממך. החברים שגדלו איתך קוראים לך עבריין צעצוע" כשגלולה מנסה להסביר לו שכתב רק את האמת יורד חורב עוד נמוך ומאיים על גלולה שיפרסם עליו פרסום בסגנון 'me too' שבו לכאורה אישה תפרסם לראשונה על מעלליו המיניים. "אז אתה מרשה לי לכתוב את האמת שאישתך גם תראה? מחפש מי טו? אחלה. רק תזכור שנתת לי אישור".

אתמול נודע כי גלולה גילה בבוקר שני צמיגים ברכבו מנוקבים.

בתחילת השבוע פרסמנו את הריאיון שהעניק איתמר שמעוני לרדיו דרום ובו קיבל במה רחבה להתייחס לכמה עניינים שרבים נוטים לייחס לו. שמעוני טען כי יוכל להתמודד ולכהן כראש עיר בעצמו, דבר ששנוי במחלוקת משפטית ואינו ודאי כלל. שמעוני מן הסתם אמר את מה שנכון מבחינתו לומר. שמעוני גם הצהיר כי אין לו חלק בבישול הקלטת הלוהטת נגד רוני מהצרי ובחיסול הקריירה הפוליטית שלו אז כראש עיר. הוא גם טען בנימה של בטחון גמור שיצא זכאי מהמשפט שמתנהל נגדו.

לא שלחתי. שמעוני ברדיו דרום.

לא שלחתי. שמעוני ברדיו דרום.

כרגע נראה שמטות שני המועמדים המובילים לראשות העירייה שמעוני וגלאם החלו להשתמש בכל התחמושת במאבק על הניצחון בבחירות.
הבוקר התראיין שמעוני לתכניתה של איילה חסון ב'רדיו רדיו ללא הפסקה' . אלא שליאור חורב התקשר באמצע הריאיון ולמרות שביקש לא להתעמת נוצר עימות קולני בין שמעוני לחורב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר