סיעת גב לתושב בהתארגנות ראשונה לקראת כנס פתיחת הקמפיין

סיעת גב לתושב: רשימה נוספת מתמודדת למועצת העיר

הרשימה החדשה תשלב יוצאי אתיופיה וותיקים יחד ופונה לכל קהל תושבי העיר. בראש הרשימה עומדים גבריאל טיגבו ומרדכי עזריה המוכרים בקרב יוצאי הקהילה באשקלון

פורסם בתאריך: 22.8.18 16:36

     

ככל שמתקרב מועד יום הבחירות עוד ועוד רשימת מצטרפות ומנסות את כוחן ומנסות להיכנס ולקבל מקום בשולחן מליאת מועצת העירייה בקדנציה הבאה. כעת מצטרפת להתמודדות גם רשימה שרואה את עצמה מזוהה עם יוצאי אתיופיה.

בראש הרשימה עומד גבריאל טיגבו. תושב אשקלון, בן 37 נשוי לרבקה ואב לשלושה. טיגבו הוא איש עסקים, בוגר תואר ראשון בחינוך וניהול משאבי אנוש. בין יתר עיסוקיו הוא עובד גם כמאמן כדורגל ואתלטיקה והוא ספורטאי מצטיין ואלוף ישראל מספר פעמים. בתחום החברתי, טיגבו פעיל מזה שנים ומתנדב בקהילה.

גבריאל טיגבו. צילום: פוטו יוסי את עוזי

טיגבו מספר כי עבד 8 שנים בעיריית אשקלון. לאחר שראה איך דברים מתנהלים ומה כוחם של חברי המועצה לשנות הוא החליט לנסות להתמודד ולהשפיע למען תושבי אשקלון. "המטרה שלנו היא להשמיע את הקול שלנו במועצת העיר אשקלון. אנחנו רוצים לדאוג לחינוך והנוער שהם הדבר החשוב, לדאוג לתעסוקה לאקדמאים ולתת לאוכלוסייה המבוגרת את הזכויות שמגיעות לה" מספר טיגבו "הרוח החדשה שאנחנו מביאים זה שאנחנו מצרפים גם צברים למען עתיד ילדינו שגם הם צברים ואנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה. אנחנו קוראים לכולם לבוא ולתמוך בסיעה ולהיות חלק ממנה למען אשקלון. כולנו רוצים שיהיה לנו טוב בתוך אשקלון".

לצידו של טיגבו, עומד אחד האנשים הידועים בקהילת יוצאי אתיופיה באשקלון: מרדכי עזריה, בן 50, נשוי ואבא לשישה ילדים, עוסק עצמאי שמתנדב בקהילה מזה שנים רבות.

הרשימה אמנם חדשה אך כבר ראשיה מכוונים גבוה ומציגים גם חברים נוספים ברשימה: אבג'ה דגו, איש מחשבים בעל תואר ראשון; אלמיטו פרדה זגייה, בוגרת תואר ראשון במשפטים; וורקט טסרה, שכיר ומתנדב בקהילה מזה שנים רבות ודניאל בוכריס, איש מכירות באלבר. "אני מתמודד על מנת לשים את התושב הפשוט במרכז ולתת גב מלא לכל בעיה שיש בעיר", אומר בוכריס.

לא רק יוצאי אתיופיה. דניאל בוכריס

בשבוע הבא מתכננים מייסדי הרשימה לקיים כנס הכרזה. הכנס יתקיים ביום רביעי 29.8.18 בשעה 18:30 בקניון לב אשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר