משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה
משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

"לא יעצרו אותי": אטיאס פתח את המירוץ לראשות העירייה

כשהוא מלווה בסלוגן עוקצני משהו, הכריז חבר המועצה משה אטיאס על רצה לראשות העירייה. הוא סיפר במסיבת העיתונאים על הקרע עם תומר גלאם ומה דעתו על מצעד הגאווה באשקלון

פורסם בתאריך: 19.6.18 12:52

     

חברי מועצה, עיתונאים ותומכים הגיעו אמש למסעדת "פרנקו" באשקלון, שם הכריז חבר המועצה משה אטיאס על התמודדותו לראשות העירייה בבחירות הבאות. באירוע נרשמה נוכחות פוליטית מפתיעה מצד מספר אישים כמו מ"מ ראש העירייה לשעבר, אפי מור, שאמור בקרוב להודיע על התמודדות לראשות העירייה. נכחו במקום גם חבר המועצה, הרב יעקב אביטן, חבר המועצה לשעבר, חי דהרי והמועמדים למועצה: דורון נקשרי ומייק אטדגי שבתאי שאל ושמואל נמסדזה.

משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה. צילום: אלי קליין

אטיאס, כשלצידו חבר המועצה יוחאי יפרח, התייחס לתהפוכות שעברה העיר בשנים האחרונות ולקרע בינו לבין ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, "העיר נכנסה לסחרור רציני ובסופו של דבר הוגש כתב אישום ובראשי התחלתי לבנות את מי שבעיניי ראוי להחליף את איתמר. ראיתי את תומר אופציה ראויה להחליף את איתמר. עוד לפני כן, היה בינינו קשר הדוק ואני תמכתי בכך שהוא יחליף את איתמר ואתם יודעים מה עשיתי על מנת שתומר יהיה ראש העיר. בסופו של דבר, תומר נבחר, שמחנו מאוד וההתחלה הייתה מעולה, הכיוון היה חיובי לטובת העיר, אבל לצערי עסקנים ויועצים וסדרה של החלטות שלא הסכמתי איתן הובילו למתח רב בינינו. ראיתי איך יוזמות שהיו נטו לטובת העיר נופלות כדי שחס וחלילה משה אטיאס לא יקבל איזה קרדיט על איזה הישג. תחושת האכזבה והפער מתומר גרמה לי לחשוב יחד עם המעגל הקרוב אליי, שמי שמושך בחוטים ומי שמחליט על הכל זה ראש העיר, גם אם תהיה עם שישה מנדטים וגם אם תהיה ממלא מקום, בסופו של דבר זה ראש העיר. הוא זה שמחליט ומאציל סמכויות ורק דרך עמדה של ראש עיר אפשר להגשים את מה שאני מאמין".

אטיאס כיום הוא חבר מועצה צעיר, בן 34 בסך הכל, עומד בראש סיעת צעירי אשקלון המונה שני חבר מועצה.

בהתייחסו לגילו הצעיר אמר אטיאס, "אני אמנם בן 34, אבל הערך המוסף של ראש עיר זה לא לחשוב שהוא יודע הכל. אלא להושיב לידו אנשים במקומות שבהם הוא חלש, אנשים שיתנו לו את הערך המוסף הזה וישלימו אותו. ראש עיר הוא לא מחשב או מכונה שיכול לדעת הכל. גם בפגישה שהייתה לי עם רוביק בבאר שבע, הוא אמר לי 'משה, נראה לך שאני יושב עם כל האגפים ועם כולם? אין דבר כזה. יש לידי את האנשים והם משלימים אותי ודרכם אני מעביר את המדיניות שאני מאמין בה'".

תומר גלאם ומשה אטיאס

"מתח רב". תומר גלאם ומשה אטיאס

אטיאס נשאל לדעתו על אירוע הגאווה שאמור להתקיים בחודש הבא וענה: "אני מאמין בחיה ותן לחיות, שכל אחד יעשה מה שטוב לו ואנחנו לא צריכים לעצור שום דבר. בגמרא כתוב: 'היורד לחיי חברו נקרא רשע', אנחנו לא צריכים לרדת לחייהם של אחרים".

משה אטיאס, עם יוחאי יפרח, מכריז על ריצה לראשות העירייה

משה אטיאס עם שותפו הפוליטי, יוחאי יפרח

אטיאס חשף את הסלוגן שילווה את הקמפיין שלו, סלוגן עם קריצה לאירועים המסעירים שעברו על אשקלון – "לא יעצרו אותי". הוא נשאל על כך ואמר כי הדבר אינו קשור למעצרו של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני והסביר: "לא יעצרו אותי בחינוך, לא יעצרו אותי בספורט, לא יעצרו אותי ברווחה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר