תומר גלאם ומשה אטיאס
תומר גלאם ומשה אטיאס

החבילה התפרקה? משה אטיאס מתכוון להתמודד לראשות העירייה

לאחר תקופה ארוכה שבה הלך חבר המועצה משה אטיאס יד ביד עם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, היום הוא הודיע כי יתמודד לראשות העירייה ובעצם מכריז על קץ השותפות

פורסם בתאריך: 12.3.18 17:07

     

חבר המועצה משה אטיאס, היה נחשב במשך זמן רב כאיש אמונו של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם. אטיאס הוכיח נאמנות רבה לגלאם כשהלך אחריו ותמך בו בכל הכוח בבחירות האחרונות נעשו במועצה לפני כשנה. אטיאס בעצם, היה היחיד שתמך בגלאם מחוץ לסיעתו במשך תקופה ארוכה.

אלא שירח הדבש הזה כנראה הסתיים לו וכעת אטיאס מודיע כי הוא מתכוון להתמודד לראשות העירייה, מה שאומר בעצם כי אטיאס איבד את אמונו בגלאם.

בפוסט שפרסם אטיאס רגע לפני שעלה לטיסה לחו"ל עם אשתו, הוא כתב: "בשנה האחרונה הסביבה הקרובה שלי, וגם הרחוקה, לוחצת עליי ללכת רחוק יותר, להתמודד על כיסא ראש העיר. כל הפניות אליי מכל הגורמים, המשפיעים יותר והמשפיעים פחות, נענו בתשובה שלילית. בימים האחרונים, בעקבות פרשת שמעוני, נראה שהעיר בדרך לסחרחורת נוספת, סיבוב חבטות נוסף שממנו תצא העיר, נצא כולנו, חבולים ופצועים. לי נמאס מכל הבלאגן וחוסר הוודאות, לי נמאס שגורל העיר והתושבים נתון לחסדיהן של מערכות שאינן מבינות, ולו במעט, את מה שאנו, התושבים, נאלצים לעבור. בשבועות האחרונים וככל שעובר הזמן, אני מבין שצריך לקחת אחריות גדולה יותר בכדי לנווט את העיר שלנו למקום הרבה יותר טוב! למקום האמיתי שמגיע לנו להיות בו".

 

הפוסט שכתב אטיאס:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר