זכייה שנייה ברציפות. שחקני אליצור נתן (צילום: אלכס פרסקובסקי)

אליצור "נתן" אשקלון זכתה בטורניר השנתי לזכרו של נתן פרידמן ז"ל

רגע לפני פתיחת עונת המשחקים 2017/18 ערכה קבוצת הכדורעף העירונית טורניר לזכרו של נתן פרידמן ז"ל, ממייסדי הכדורעף בעיר והאם אולם אגמים יהפוך ייקרא בקרוב על שמו?

פורסם בתאריך: 18.10.17 13:39

     

ביום שישי האחרון נערך טורניר כדורעף לזכרו של המאמן נתן פרידמן ז"ל באולם הספורט "אגמים" באשקלון, זו השנה השנייה ברציפות. פרידמן היה המייסד של ענף הכדורעף באשקלון ומאמנה הראשון של קבוצות הכדורעף גברים ונשים "אליצור-עירוני" אשקלון. לקראת עונת המשחקים 2017/2018 קבוצות הכדורעף באשקלון ייקראו "אליצור-נתן" אשקלון לבקשת הנהלת המועדון ובני משפחת פרידמן.

בטורניר השתתפו 4 קבוצות: אליצור נתן, נבחרת התעשייה האווירית, נבחרת חברת החשמל, אס"א-גידיס באר שבע. המשחקים נערכו בשיטה מקוצרת והתאפיינו כולם ללא יוצא מן הכלל במאבק צמוד ומרתק ובאווירה ספורטיבית למופת וכדורעף הוגן, הודות לשיפוט מדויק ואובייקטיבי של צוות שופטי הכדורעף דודו בן-ארי וארקדי גרמן.

בשלב המוקדמות נערכו שני משחקים בני מערכה אחת כאשר הקבוצה המארחת "אליצור-נתן" אשקלון גברה על נבחרת התעשייה האווירית בתוצאה 27:25. במשחק השני הכניעה נבחרת חברת החשמל את קבוצת אסא-גידיס באר-שבע 25:22.

ממייסדי הכדורעף בעיר. פרידמן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

השלבים המכריעים של הטורניר נערכו בשיטה הטוב משתי מערכות וכך בחצי הגמר הראשון ניצחה "אליצור-נתן" אשקלון את יריבתה מבירת הנגב 2:0(25:20;26:24). בחצי הגמר השני בין שתי המעצמות של המשק הישראלי היו ידיהם של שחקני נבחרת חברת החשמל על העליונה כאשר הכניעו את נבחרת התעשייה האווירית בתוצאה זהה 2:0(25:20;25:22) .

במשחק הגמר שנערך בצהרי יום שישי האחרון בנוכחות כמות מכובדת של צופים וביניהם ממלאת מקום ראש עיריית אשקלון גב' סופיה ביילין, חבר מועצה ומחזיק תיק הספורט מר יוסי כהן ומנהל המחלקה לספורט בעירייה מר מרסלו בורדמן, שלטו שחקני "אליצור-נתן" אשקלון ללא עוררין וכך רשמו ניצחון בשני המערכות 2:0 (25:17,25:19). "אליצור-נתן" אשקלון שזכתה בטורניר גם בעונה שעברה הצליחה לשמור על התואר שלה והיא מחזיקת הגביע לזכרו של נתן פרידמן ז"ל לשנת 2017, זאת שנה שניה ברציפות.

בתוך כך, באפריל 2018 תוגש בקשה רשמית לוועדת השמות העירונית לקרוא לאולם ספורט "אגמים"- הבית הרשמי של קבוצות הכדורעף באשקלון – על שמו של נתן פרידמן ז"ל ועל פי דבריה של ממלאת מקום ראש העיר גב' סופיה ביילין בטקס הסיום, הנהלת העיריה תתמוך ביוזמת בני משפחת פרידמן אשר רוקמת עור וגידים וצוברת תמיכה ציבורית רחבה באשקלון. לראשי אגודת הכדורעף המקומית הובטח גם הגדלת תקציב משמעותית, ביחס לשנים עברו, על מנת שקבוצות המועדון יוכלו להתמודד על הכרטיס לליגות הבכירות בכדורעף הגברים והנשים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר