קבלו את חבר הנהלת מנהלת הליגות החדש. מגיה (צילום: אורי קריספין)

צ'יקו מגיה נבחר להנהלת מנהלת הליגות לכדורגל

מנהל התפעול של הפועל אשקלון, צ'יקו מגיה, זכה לכבוד רב מצד נציגי הקבוצות הקטנות בליגת העל ויצטרף לאוחנה, ברקת ואוסידון בוועדה. מגיה: "הבחירה בי היא ההוכחה שהפועל אשקלון אינה קבוצה זניחה בכדורגל הישראלי"

פורסם בתאריך: 18.9.17 13:40

     

בישיבה שנערכה היום בקרב נציגי הקבוצות "הקטנות" בליגת העל נבחרו שני הנציגים של הקבוצות הקטנות לכהונה בוועדת ההנהלה של מנהלת הליגות לכדורגל במהלך שתי עונות המשחקים הקרובות, לצידם של אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע ואלי אוחנה מחזיק זכויות הניהול של בית"ר ירושלים שנבחרו לייצג את הקבוצות הגדולות.

בתום ספירת הקולות נבחר דורון אוסידון נציג הבעלים של הפועל חיפה, שבעברו שימש כיו"ר הפועל תל אביב ומכבי נתניה כנציג קבוע בוועדת ההנהלה. לצדו יכהנו בוועדת ההנהלה ברוטציה צ'יקו מגיה מנהל התפעול של הפועל אשקלון בעונת המשחקים הנוכחית ועו"ד ניב גולדשטיין (מכבי נתניה) בעונת המשחקים 2018/19. בחירתו של מגיה על ידי חבריו ממחישה את הערכה הרבה שלהם כלפי עבודתו של מגיה באשקלון שעומל ימים כלילות בסביבת עבודה קשה אך עושה זאת בצורה מוצלחת למדי.

מגיה אמר ל'כאן דרום': "אני רוצה להודות לכל חבריי בעלי זכות ההצבעה שבחרו בי לייצג אותם בוועדת ההנהלה של מנהלת הליגות לכדורגל. אני מתכוון לעשות כל שביכולתי כדי לייצג נאמנה את הקבוצות הקטנות אותם נבחרתי לייצג. הבחירה בי היא ההוכחה שהפועל אשקלון אינה קבוצה זניחה בכדורגל הישראלי, יש לה נציגות והשפעה על הנעשה בכדורגל הישראלי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר