ישי חנוכייב ואחד האקדחים שנתפסו בצימר
ישי חנוכייב ואחד האקדחים שנתפסו בצימר

אקדחים ותחמושת בצימר: שנתיים וחצי מאסר לראש הכנופיה הקווקזית מאשקלון

במהלך פשיטה של ימ"ר לכיש על צימר בצפון, נלכדו חברי הכנופיה הקווקזית יחד עם מנהיגם, ישי חנוכייב, כשברשותם אקדחים. שניים מהם הודו והורשעו בעבירות נשק ונשלחו לרצות מאסר

פורסם בתאריך: 12.10.21 11:29

     

כבר במהלך שנת 2020 עם התחממות האירועים הפליליים בעיר אשקלון, הבחינו במשטרה בהתהוות של סכסוך בין הכנופיה הקווקזית לבין אנשיו של שלום דומרני בעיר אשקלון.

הקרבות בין הצדדים כללו ירי של אלה לעבר אלה, כולל הירי הידוע בשכונת הסיטי בעיר.

בחודש פברואר השנה, נסעו ראש הכנופיה, ישי חנוכייב, אדם בשם אברהם גואטה ועוד 9 מחברי הכנופיה למתחם נופש בצפון, בשני רכבים מסוג אאודי וג'יפ גרנד שירוקי וכשברשותם כלי נשק.

כלי נשק שנמצאו בדירת המסתור והרכבים. צילום: דוברות המשטרה

כלי נשק שנמצאו בצימר והרכבים. צילום: דוברות המשטרה

הם הגיעו לצימר "כינור המלך דוד" במושבת מנות ותכננו לשהות שם, מה שהם לא ידעו זה שבלשי ימ"ר לכיש עוקבים אחריהם, זאת לאור מידע מודיעני על כוונה לבצע מעשה פלילי.

כחצי שעה לאחר הגעתם לצימר היוקרתי, עם מתן האות, פשטו כוחות המשטרה בהם בלשי ימ"ר לכיש, יס"מ לכיש ושוטרי הימ"ר של מחוז חוף, על המתחם בו הסתתרו החשודים, וברשותם נתפסו 4 אקדחים, רובה מסמרים, אמצעים טכנולוגיים ששימשו אותם וכלי רכב.

ברכב האאודי נתפס האקדח הראשון מסוג תופי ובחיפוש בווילה נתפס האקדח השני, חצי אוטומטי עם מחסנית, מונח על הקרקע סמוך לחנוכייב וגואטה שעמדו יחדיו בחצר הווילה. כמו כן נתפס אקדח על מיטה בווילה וכן נתפס אקדח בג'יפ.

צפו בדיווח המשטרתי על המעצרים ועל הפשיטה:

לאחר מעצר וחקירה, הוגש כתב אישום נגד חנוכייב ונגד גואטה אל בית המשפט המחוזי בחיפה. לפני מספר ימים הם חתמו על הסדר טיעון.

חנוכייב, תושב אשקלון בן 40, בעל עבר פלילי, הודה בכך שהביא את האקדח התופי והוביל אותו ברכב ונגזרו עליו שנתיים וחצי מאסר, 6 חודשי מאסר על תנאי וקנס בגובה 5,000 ש"ח.

האקדח שחנוכייב הודה בהחזקתו. צילום: דוברות המשטרה

האקדח שחנוכייב הודה בהחזקתו. צילום: דוברות המשטרה

גואטה, אף הוא תושב אשקלון, בן 31 ובעל עבר פלילי, הודה שהחזיק באקדח החצי אוטומטי ונגזרו עליו 12 חודשי מאסר, שלושה חודשי מאסר על תנאי וקנס בגובה 2,500 ש"ח.

צפו בקרב יריות בין הכנופיות באשקלון:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר