ח"כ קושניר נואם בהפגנה
ח"כ קושניר נואם בהפגנה

הפגנת מחאה באשקלון: "החוק להטבות מס כרגע קפוא"

לאחר שנשיאות הכנסת בראשות היו"ר יריב לוין החליטה להקפיא הצעות חוק פרטיות ובהן את החוק להטבות מס לאשקלון, התקיימה הערב באשקלון הפגנה בקריאה להעלות אותו להצבעה כבר ביום שני הקרוב. "אנחנו קרובים יותר מתמיד", אמר יוזם החוק, ח"כ אלכס קושניר

פורסם בתאריך: 29.5.21 22:48

     

הערב התקיימה הפגנה בכניסה למכללת אשקלון, בה השתתפו תושבים רבים וזאת על רקע ההחלטה של נשיאות הכנסת בראשות יו"ר הכנסת, יריב לוין, להקפיא את החוק להטבות מס לאשקלון שהיה יכול להעלות להצבעה כבר בשבוע שעבר.

ח"כ אלכס קושניר, תושב העיר ומי שיזם את הצעת החוק להטבות מס, נאם בהפגנה ואמר כי "במהלך השנים נאמרו הרבה מאוד שקרים בנוגע למצב של אשקלון. כולם טענו במבצע האחרון ששומר החומות מגיע אחרי 7 שנים של שקט. זה שקר. היה פה ירי, ילדים מפוחדים, עסקים שנפגעו ואיום מתמיד של ירי רקטות. נציגי הליכוד היו באשקלון לאורך השנים ופיזרו הבטחות, לתת עדיפות א' לתושבי העיר, מיגון והטבות מס. לא קיבלנו אף אחד מהם, הם הבטיחו וברחו. בכנסת הקודמת החוק שלי להטבות מס עלה להצבעה, ונפל על ידי הקואליציה".

ההפגנה הערב

ההפגנה הערב

מההפגנה באשקלון

מההפגנה באשקלון

מההפגנה באשקלון

מההפגנה באשקלון

הוא סיפר עוד בנאומו כי "אחרי המבצע החלטתי להעלות את הצעת החוק בשנית בוועדה המסדרת, כולם הצביעו פה אחד בעד, אבל שעתיים לאחר מכן נאמר שהחוק לא עולה להצבעה. המשמעות היא שהחוק כרגע קפוא ולכן יצאנו היום להפגין, כדי להגיד בצורה ברורה לשלטון , לנתניהו וליריב לוין, תעלו את החוק להצבעה. אם החוק יעלה להצבעה ביום שני, תוך שבוע תושבי אשקלון יוכלו לקבל הטבות מס. אנחנו קרובים יותר מתמיד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר