אשקלון במבט מלמעלה. צילום: אדי ישראל
אשקלון במבט מלמעלה. צילום: אדי ישראל

הטבות מס לאשקלון: גלאם פנה לחברי כנסת; רה"מ הנחה לקדם

לקראת ההצבעה בוועדה המסדרת על החוק להטבות מס לתושבי אשקלון, פנה ראש העירייה לחברי כנסת וביקש מהם לתמוך בה. אלא שמיד לאחר מכן הודיע ראש הממשלה כי הנחה את מנכ"ל משרדו לקדם הטבות מס לאשקלון. "רה"מ מבטיח כמו שהבטיח בעבר", מסר ח"כ קושניר

פורסם בתאריך: 20.5.21 20:36

     

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, פנה היום אל חברי הכנסת מכלל הסיעות בכנסת בבקשה לתמוך בהצעת החוק שתובא להצבעה בוועדה המסדרת ביום שני הקרוב.

בהצבעה ביום שני צפויה הוועדה לאשר את הבקשה של ח"כ אלכס קושניר לפטור מחובת הנחה, שזה אומר שניתן יהיה להביא את הצעת החוק להצבעה בכנסת בתוך ימים.

בפנייתו ביקש גלאם להתייחס לנתונים המספריים ולעובדה כי אשקלון ספגה בסבב הנוכחי את מספר הרקטות הגדול ביותר והיא העיר המטווחת ביותר בישראל.

ראש העירייה באחת הזירות באשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מתוך פנייתו של ראש העיר: "מבצע אחר מבצע, הסלמה אחר הסלמה, תושבי אשקלון נותנים גיבוי מלא לכל מהלכי הממשלה מול עזה, עומדים איתנים משך שנים נוכח טרור הרקטות, ומגינים בגופם על חוסנה של המדינה – ראוי שהמדינה תפעל למימוש ההטבות המגיעות להם בזכות ותקדם כל הצעה המחזקת את העיר ותושביה. אני מבקש ממך להצביע בעד ההצעה ולהתגייס לטובת המשימה הלאומית החשובה של חיזוק העיר אשקלון ותושביה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אלא שבמקביל ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרדו לגבש יחד עם משרד האוצר תכנית סיוע לעיר אשקלון וסביבתה אשר תכלול גם הטבות מס לתושבים. מנכ"ל משרד רה"מ בפועל צחי ברוורמן יקדם הצעת חוק בנושא הטבות המס ויביאה לאישור הממשלה בהקדם.

עוד נמסר כי בנוסף, בימים אלה מקודמת במשרדי רה"מ, האוצר והשיכון תכנית מיגון כוללת לעיר אשקלון וסביבתה, בין היתר באמצעות התחדשות עירונית וכלי סיוע נוספים.

ח"כ אלכס קושניר. צילום: פבל

ח"כ אלכס קושניר מסר בתגובה להודעת רה"מ: "שוב חוזר הניגון. ראש הממשלה מנחה להכין תכנית הטבות לעיר אשקלון כפי שהבטיח כבר פעמים רבות, לאחר ששמע שביום שני עולה בוועדה המסדרת חוק הטבות המס – חוק שיזמתי עוד בכנסת הקודמת. הוא החליט לעשות תרגיל הסחת דעת, כפי שנוהג בדרך כלל. הוא בטוח שלתושבי העיר זיכרון קצר, אבל ד"ר גוגל זוכר הכל. אותן הבטחות גם בסבבים הקודמים, גם בסבב הזה וגם בסבבים הבאים. הפעם זה לא יקרה. מי שמצביע נגד החוק שלי ביום שני, מצביע נגד תושבי אשקלון".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר