עוצרים חשודים בביתם. צילום: דוברות המשטרה
עוצרים חשודים בביתם. צילום: דוברות המשטרה

פרשת הפדופיליה ברשת: הוגש כתב אישום נגד החשוד האשקלוני

"עוד קצת מאמי, תרטיבי אותה טוב". התיאורים הבוטים בצ'אט לא מותירים מקום לספק. רומן מיכלין נאשם בניסיונות להטרדה מינית ומעשים מגונים בסוכנת משטרתית שהתחזתה לבת 13.5

פורסם בתאריך: 6.9.17 20:12

     

פרשת הפדופיליה ברשת האינטרנט מגיעה היום לכדי כתבי אישום. המעצר של 33 החשודים כמעט מכל רחבי הארץ יצא לדרך במבצע רחב היקף של המשטרה, לאחר שהחשודים שוחחו לכאורה עם סוכנת משטרתית שהציגה את עצמה כבת 13.5, שידלו אותה לבצע מעשים מיניים בגופה ואף ניסו לשכנע אותה להיפגש עמם. הגל הראשון יצא היום לדרך, כאשר הפרקליטות הגישה כתבי אישום כנגד 7 מתוך 33 החשודים. בין השבעה הראשונים גם החשוד רומן מיכלין, רווק בן 34, תושב אשקלון.

מיכלין נעצר לפני שבוע בביתו ברמת אשכול. שוטרים דפקו בדלת הבית לפנות בוקר והפתיעו אותו. הוא נלקח לחקירה ראשונית, הודה חלקית במיוחס לו, למחרת הוארך מעצרו והיום כאמור הגישה המשטרה כתב אישום נגדו.

בכתב האישום שהגיע ל'כאן דרום' מגוללת הפרקליטות ארבע שיחות בעלות אופי מיני מובהק שהתקיימו באתרי צ'אטים אנונימיים שמפתחת ומספקת חברת התוכנה 'טוטאל צ'ט'. השיחות התקיימו בחודשים יוני ויולי השנה, כשמיכלין קורא לעצמו בצ'אט "big daddy" או "אבא שרירי מחפש". בשיחות מיכלין גורם לכאורה לסוכנת המשטרתית לספר לו מה היא לובשת, וכשהיא עונה, הוא מספר לה עד כמה זה סקסי לדעתו ומתעניין גם בניסיון המיני שלה. "בא לך ליהנות מאמי?", "בא לך ליהנות קצת?" ולאחר מכן שואל אותה האם היא רוצה להוריד את הטייץ, שסיפרה לו שלבשה, ואמר לה "תחליקי אותו למטה", "תחליקי אותו כעיקרון למטה", "אני מבטיח שתיהני, זה כיף מאמי". מיכלין ביקש מהסוכנת להוריד את הטייץ מספר פעמים. בהמשך הוא מנחה אותה לפרטי פרטים מה וכיצד לעשות בגופה, כדי להביאה לסיפוק מיני. את הטקסט המדוייק אנו נחסוך מכם כאן, שכן מדובר בתיאורים מיניים בוטים.
האם הסוכנת המשטרתית אכן ביצעה את כל מה שאמר לה למעשה? לא ניתן לדעת בשלב זה. אך כשאמרה הסוכנת לנאשם שכואב לה, ענה "את צריכה להרטיב פשוט קצת", "שימי את האצבע התוך הפה, תרטיבי את האצבע מאמי", "תרטיבי את האצבע עם הלשון", "עוד קצת מאמי, תרטיבי אותה טוב". ומיד עבר להמשך ההנחיות המיניות הקשות. היא ניסתה להניא אותו מלהמשיך בדבר אך הוא בשלו, לא הרפה.

בהמשך אחת השיחות, שאל מיכלין את הקטינה האם היא רוצה להכיר אותו, אמר לה שיבוא לקחת אותה באוטו וכן "מה שאת עושה עכשיו ותעשי, נעשה ביחד, מה שעשית עכשיו", "אני אומר, אפשר גם לעשות ביחד מה שעשית עכשיו", "אני אומר, אני אפגוש אותך, אני יכול להראות לך בדיוק איך לעשות את זה, איך למצוא את…", "אני אראה לך ואם תרצי אני גם יעשה לך".

במהלך אחת השיחות אף מסר לה את מספר הטלפון שלו וכשהיא התקשרה, כשהוא יודע שהיא לכאורה בת 13.5, הציע לה שוב הצעות מיניות בוטות. כל השיחות הוקלטו. כדי לחזק את הראיה המשפטית, השיחה נותקה על ידי הסוכנת, או אז מיכלין התקשר אליה שוב למספר המזוהה והמשיך במעשיו.

כתב אישום שהוגש כולל 8 עבירות בשני סעיפים: 4 עבירות של ניסיון להטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15 ועוד 4 עבירות נוספות של ניסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14.

חוקרי המשטרה עשו עבודה יסודית: הציגו תדפיסים של צילומי המסך משיחות הצ'אט, צילומי מסך משיחות הווצאפ והקלטות של שיחות הטלפון. מיכלין כאמור הודה חלקית במיוחס לו. בית המשפט הציע לו שימונה לו סנגור והאריך את מעצרו כאמור עד לתום ההליכים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר