אילוסטרציה: מוטי מילרוד
אילוסטרציה: מוטי מילרוד

"מנסים לעכל": במשפחת הנערה מאשקלון מקווים לטוב

בני המשפחה מכונסים בביתם יחד עם הנערה שרק לפני חודש חגגו איתה את יום ההולדת 16. במשטרה הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד

פורסם בתאריך: 20.8.20 17:51

     

יממה וחצי לאחר שנחשפה פרשת האונס הקבוצתי באילת, והמדינה כולה מזועזעת. את שני החשודים שכבר נעצרו מלווים עורכי הדין שלהם. את הנערה מלווה עמותה מאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית.

הנערה, שרק לפני חודש חגגה יום הולדת 16 ובני משפחתה אינם מוכרים באגף הרווחה של עיריית אשקלון והם אף סירבו לקבלת סיוע מהאגף.



נכון לעכשיו, כל בני המשפחה יחד עם האם והאחים מכונסים בבית המשפחה באשקלון, המומים ובעיקר תומכים בבת המשפחה שנפגעה, "בשלב הזה אנחנו רק מנסים לעכל את מה שקרה לנו", אמר אחד מהם.

הם אומרים כי נכון לעכשיו אינם מעוניינים להרחיב בנושא, "אנחנו מעוניינים לשמור על פרטיות ועל שקט", מוסיף בן המשפחה ומאחל "בשורות טובות".

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

מוקדם יותר היום, הוארך בחמישה ימים, מעצרו של החשוד השני שנעצר בפרשה.

עו"ד ליאור רונן שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "התיק בדלתיים סגורות ואיסור פרסום. לכן נוכל לציין שהצעיר מכחיש כל קשר לפרשה ואנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם".

בתוך כך, מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, קיים הערב הערכת מצב ביחד עם מפקד מרחב לכיש וצוות החקירה המיוחד מתחנת המשטרה באשקלון שמטפל בחקירת החשד לאונס הקטינה באילת.

במהלך הדיון, הוא עמד מקרוב על פעולות החקירה שנערכו עד כה ואשר במהלכן נעצרו שני חשודים בשנות ה-20 המאוחרות לחייהם תושבי חדרה לצד ליווי הקטינה ומשפחתה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לנוכח מורכבות החקירה, החשד למעורבים נוספים שזהותם אינה ידועה בשלב זה ושישנן פעולות רבות לביצוע על מנת לאתרם ולהביא אותם לחקירה, הוחלט על העברת החקירה לצוות מיוחד שהוקם במרחב לכיש, בפיקוד קצין אח"מ מרחבי ובסיוע כל הכלים והאמצעים הטכנולוגים והאחרים שעומדים לרשות המחוז.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר