חבר הכנסת מיקי זוהר
חבר הכנסת מיקי זוהר

"אני מוכן לשרוף אותך ואת ילדיך": תושב אשקלון מואשם כי איים על ח"כ מיקי זוהר

צרור האיומים מסמר השיער שכתב יבגני קמינר מאשקלון לחבר הכנסת מהליכוד, הביא למעצרו ולכתב אישום בגין איומים. "תוכן הדברים לטעמנו חוסה תחת חופש הביטוי", מסר סנגורו של קמינר

פורסם בתאריך: 19.7.20 16:48

     

חבר הכנסת מיקי זוהר עבר בשבועיים האחרונים טלטלה תקשורתית וזכה לביקורת רבה לאחר שהתראיין לכאן 11 והתבטא בצורה שהצליחה להתסיס את מתנגדיו הפוליטיים.

בראיון המדובר אמר זוהר למראיין ירון דקל: "יש שאומרים שאני אוהב כוח. תראה, אדם חכם לימד אותי שיש את שלושת הכ"פים: כוח, כבוד וכסף. בדרך כלל אדם לא יצליח להשיג את כל השלושה. לכן, אני מבין שלושת הכ"פים, עובד בעיקר על הכ"ף של הכוח ומקווה מאוד שבסוף היא תקנה לי גם את הכ"ף של הכבוד".

למחרת אותו שידור ספג כאמור זוהר ביקורת קשה על דבריו, אבל שרשור הודעות שהתקבלו בתיבת ההודעות שלו בפייסבוק מתושב אשקלון הצליח להוציא אותו משלוותו (השגיאות במקור): "כמה שאתה טיפש בבור ועם הארץ שלוחים מטומתם. ריקבון סירחון אני מאחל בתור אזרח מדינת ישראל שתידאג בתאונה אמן מאחל מחלות קשות לילדים שלך מוות ביסורים וכל משפחתך מקווה מאוד שתי רצח בדם קר כי אדם שפל" כתב קמינר והוסיף: "מוות אכזרי לי מיקי זוהר ומשפחתו. אני חושב מוות מתאים בשבילך זה להישרף חי. אני מוכן לשרוף אותך. ואת ילדיך מתחיל מהשיער עובר לגוף. מקווה שישימו לך מטען באוטו שתהיה עם הילדים שלך מתנה מושלמת".

הודעות שקיבל מיקי זוהר מהאשקלוני

הודעות האיומים שקיבל מיקי זוהר מהאשקלוני

זוהר הגיש לקצין הכנסת תלונה על האיומים ולאחר בירור עלה שמדובר ביבגני קמינר, תושב אשקלון בן 37 והחקירה הועברה למשטרת אשקלון.

קמינר נעצר, הובא לחקירה שבסופה הועבר חומר החקירה ללשכת התביעות של מרחב לכיש שהגישה כאמור כתב אישום על האיומים מסמרי השיער.

כתב האישום הוגש בבית משפט השלום באשקלון.

חוץ משוטרים שנבחרו כעדי תביעה, אם יתנהל המשפט יעלו להעיד גם חבר הכנסת מיקי זוהר בכבודו ובעצמו ודוברו כפיר סוויסה.

"מאוד הזדעזענו לקרוא את הדברים. אנחנו מבינים שפוליטיקה נבחרי ציבור נתקלים בדבר הזה וגם אנחנו בעצמנו. יש קוים אדומים שאותם לא עוברים בטח לא איומים על חיי המשפחה של נבחר ציבור, גם על הנבחר עצמו זה לא ראוי, אבל בטח לא על ילדיו", מסר היום ראש המטה של זוהר, כפיר סוויסה והוסיף: "אני מקווה שאותו בחור ילמד מזה ואולי מהפרסום גם אחרים שהיד שלהם קלה על המקלדת ילמדו מזה שבפוליטיקה אפשר להעביר ביקורת אבל יש דרך מסוימת לעשות את זה ויש קוים אדומים שאותם לא עוברים".


אולי יעניין אותך גם:


עו"ד יוסי דגה המייצג את קמינר מטעם הסנגוריה הציבורית מסר היום בתגובה: "המדובר בהודעת סרק אשר נשלחה באמצעות מערכת הפייסבוק לח"כ מיקי זוהר, תוכן הדברים לטעמנו חוסה תחת חופש הביטוי, אך הדברים יתבררו בהמשך ההליך המשפטי. כמו כן, בית משפט נעתר לבקשתנו והורה על שחרור מרשי כבר ביום הגשת כתב האישום נגדו בתנאים של הפקדה והתחייבות להתייצבות לדיונים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר