לא מרוצה מההתקפה. נעים (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים הזהיר את שחקניו מבני יהודה: "יוסי אבוקסיס מאמן העונה"

הפועל אשקלון ערכה את האימון המסכם לקראת בני יהודה (ש' 18:30, אצטדיון סלה), למרות התקרית רודי חדד יפתח בהרכב, שי חדד ושרון גורמזנו לעומת זאת יחכו על הספסל

פורסם בתאריך: 25.8.17 13:26

     

הפועל אשקלון ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת משחק הליגה נגד בני יהודה שייערך מחר בשעה 18:30. יובל נעים צפוי לפתוח עם אותו הרכב אתו פתח מול הפועל חיפה, על אף ההפסד הצורם. מי שצפוים לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלהם במדי הפועל אשקלון הם שי חדד ושרון גורמזנו שעברו אמש בבקרה. נעים הזהיר את שחקניו מפני בני יהודה במהלך האסיפה והדגיש בפניהם כי מדובר בקבוצה מצוינת שעשתה תוצאות טובות עד כה ואין להקל בה ראש, "אני רוצה שנמשיך את המחצית הראשונה מול הפועל חיפה שזו המחצית הטובה ביותר של הקבוצה מאז הגעתי, אסור לכם לשחק כמו במחצית השנייה", אמר לשחקניו. לאחר מכן הוסיף ואמר: "בני יהודה קבוצה מצוינת ועד עכשיו יוסי אבוקסיס הוא מאמן העונה".

מי שיעמוד בין הקורות הוא דלה איינוגבה על אף הטעויות שלו נגד הפועל חיפה במחזור הקודם. נעים הדגיש בפני השוער כי שני השערים הראשונים היו באשמתו והשוער הסכים איתו. למרות זאת בקבוצה גיבו את השוער שסבל מפציעה ולא היה כשיר ב-100% ולא ערך אימונים מלאים בחודש האחרון. איינוגבה נראה מצוין במהלך אימון הבוקר ובקבוצה מאמינים כי הפציעה מאחוריו ושהוא חזר לכושר מלא. למרות התקרית בשבת גם רודי חדד יפתח. כאשר חדד יצא מחדר ההלבשה הבוקר, הוא התבקש במליצה לנשום אוויר במהלך המשחק ולא לכעוס ושון מלכה הגיב אף הוא בהלצה, "שילחץ ידיים קודם". בצוות המקצועי לא מתכוונים להעניש את חדד שמוגדר על ידי השחקנים, כשחקן הטוב ביותר בקבוצה.

בעניין אחר, קבוצת הנוער ערכה הבוקר משחק אימון נוסף נגד קבוצת הנוער של הפועל קטמון, כאשר במחצית התוצאה הייתה 1-1 לאחר שדולב אברג'ל כבש לזכותה של הקבוצה האשקלונית. במחצית נכנס המנהל המקצועי מוריס ז'אנו וביקש מהשחקנים ללחוץ את היריבה החלשה לטענתו, "אנחנו צריכים לתת להם חמש חתיכות", אמר לשחקנים שעשו כדבריו ובמחצית השניה כבשו עוד ארבעה. לידור נקשרי כבש צמד, ירין מכלוף וינאי דוד הוסיפו שער כל אחד. 5-2, לחניכיו של עומרי כהן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר