אופנוע שטח שנתפס בחוף במהלך המבצע. צילום: דוברות המשטרה

אשקלון: המשטרה במאבק נגד רכבי השטח המשתוללים

בעקבות תלונות רבות של תושבים בעיקר תושבי ברנע באזור חוף הים, על כך שטרקטורונים ודומיהם דוהרים שם ומשתוללים בכבישים, יצאו שוטרים בשיתוף פקחים ביום שישי האחרון ונתנו להם עשרות דוחות, כאשר חלק מהכלים הורדו מהכביש בשל אי תקינות

פורסם בתאריך: 10.5.20 09:25

     

העיר אשקלון הופכת אט אט ליעד פחות אטרקטיבי לרכבי שטח בסופי השבוע. בחודשים האחרונים מבצעת המשטרה יחד עם פקחי עיריית אשקלון מבצעי אכיפה שהופכים את ההגעה לעיר בסופי שבוע ללא משתלמת.

בשישי האחרון התקיים שוב מבצע משטרתי כזה. השוטרים והפקחים, יחד עם סיירת האופנועים של אגף התנועה בסיוע מסוק משטרתי שחג בשמי העיר נפרסו בנקודות נבחרות.

ניידת משטרה בכביש רפאל איתן סמוך לחוף חופית. צילום: דוברות המשטרה

המטרה: לאתר עברייני תנועה ברחבי העיר בדגש על כאלה שתחביבם גורם למטרד ומסכנים את המבקרים בחופי הים: רוכבי טרקטורונים, רכבי שטח ואופנועים בשמורה ובחופי הרחצה.

באגי שנתפס בחוף במהלך המבצע. צילום: דוברות המשטרה

 

במהלך המבצע נבדקו עשרות כלי רכב, מהם הורדו מהכביש בגין אי תקינות 6 רכבים וכן נרשמו 33 דו"חות תנועה של משטרה בגין עבירות שונות, ביניהן רכיבה בכלים לא תקינים, אי שימוש בחגורות ובהתקני ריסון, חלונות כהים, מהירות מופרזת, נהיגה בקלות ראש/חוסר זהירות, אי מתן זכות קדימה. גם פקחי העירייה נתנו דו"חות בתחומים שעליהם הם אמונים כמו חניה.

טרקטורון שתקינותו נבדקה במהלך המבצע. צילום: דוברות המשטרה

"משטרת ישראל תפעל כל העת כנגד סיכונו של הציבור בנתיבי התחבורה, מחד, ובעבירות המהוות מטרד לציבור הנורמטיבי, מאידך, בכל האמצעים שלרשותה- על הקרקע, בים ובאוויר"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר