ניסוי כלים ראשון (צילום: מ.כ מכבי אשקלון)

לא שמרו על היתרון

משחק האימון הראשון של מ.כ מכבי אשקלון היה רווי בשערים ומצבים אך לא הצליחה לנצל את יתרונה במשך שלוש פעמים והפסידה 4:3 להפועל עירוני גדרה מליגה ג' מרכז

פורסם בתאריך: 23.8.17 23:25

     

מ.כ מכבי אשקלון ערכה הערב (ד' 19:45) את ניסוי הכלים הראשון שלה העונה מול הפועל עירוני גדרה מליגה ג' מרכז. בעוד שחקני גדרה הגיעו במצב חיובי למשחק, חניכיו של שי אבקסיס הגיעו בחשש גדול ורצון להוכיח את עצמם, על מנת לזכות במקום בשורות הקבוצה לעונה הקרובה. אל שורות הקבוצה הגיעו 47 נבחנים מהם כבר החלו לנפות. שתי הקבוצות הגיעו למגרש הסינטטי במתחם שבאצטדיון סלה, כאשר מי ששפט את המשחק הוא לא אחר מהעומד בראש הקבוצה – מני יאסו.

כבר בפתיחה ניכרו הפרשי הרמות בין שחקני גדרה שכבר החלו להתאמן לבין שחקני מכבי אשקלון שעוד לא נכנסו לכושר משחק. יאסו נאלץ לשרוק לא פעם לעבירה לחובת שחקני קבוצתו, כאשר אלו לא הצליחו למנוע מהיריבה העיקשת להבקיע לא פחות משלוש פעמים לרשתה של מכבי אשקלון במצבים נייחים ללא מפריע (צמד של אבידן דמתי ושער של אסיף כהן), כאשר בכל הפעמים היא חזרה מפיגור וביטלה יתרון מוקדם של אשקלון לא פחות מ-3 פעמים. אל שערים אלו הוסיפה גדרה שער נוסף של מושיקו מנגני שמנגד יואל בן שטרית, גל גלולה ומרו זימרו ברוך כבשו לזכות המארחת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר