מאוכזב. חדד (צילום: אורי קריספין)

רודי חדד הגיע לאימון אך לא שותף ויעבור ועדת משמעת

בהפועל אשקלון הביעו אכזבה מההתפרקות אמש בחצי השני מול הפועל חיפה אך גיבו את דלה איינוגבה שספג שני שערים באשמתו, "דלה הוא אחד מהשוערים הטובים ביותר בארץ"

פורסם בתאריך: 20.8.17 19:57

     

לא שקט בהפועל אשקלון לאחר ההפסד 3:1 להפועל חיפה בסמי עופר. בצוות המקצועי ביקרו את השחקנים על אי ניצול המצבים במהלך החצי הראשון, "במקום לפרק אותם בחצי הראשון, התפרקנו בחצי השני. אין הצדקות למה שקרה הלכנו אחורה וספגנו שערים שאסור היה לנו לספוג".  למרות השערים שספג איינוגבה הוא זכה לגיבוי רחב מהצוות המקצועי, "דלה הוא מהשוערים הטובים ביותר בארץ, הוא סחב פציעה במהלך הקיץ ולא התאמן באופן סדיר במהלך כל הקיץ וזה ניכר היה בחדות שלו אמש. מכיוון שהוא עדיין לא היה כשיר במאת האחוזים, אולי היה כדאי היה לתת לו עוד זמן להתאושש ולהעלות עם ליאור שהיה מצוין בגביע הטוטו".

מלבד הפן המקצועי, על סדר היום היה התקרית אתמול עם רודי חדד שהתאכזב מהחילוף המוקדם שביצע נעים ובמסגרתו הוחלף בשון מלכה בדקה ה-55. חדד שירד עצבני לחדר ההלבשה ולא לחץ יד למאמנו ולמלכה היה עצבני מאוד מהחילוף ומקורביו מדברים על כך שהוא מאוכזב מאוד מנעים שלא נותן לו את היחס שהוא ראוי לו. יש לציין שחדד היה מצוין כהרגלו אתמול והוא מהשחקנים הטובים ביותר באשקלון בשנתיים האחרונות. חדד הגיע לאימון הבוקר, אך לא הורשה להשתתף בו, עד אשר יעבור ועדת משמעת, כאשר הוא צפוי לקבל עונש קל, בשל העובדה שמדובר בשחקן בעל מזג נח בדרך כלל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר