מחזיקת הגביע. אליצור נתן אשקלון

כדורעף: אליצור-נתן מצליחה בכל הגזרות

פורסם בתאריך: 6.3.20 11:52

     

במסגרת מחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון על הכרטיס לליגת העל בכדורעף רשמה קבוצת הנשים אליצור-נתן אשקלון ניצחון משכנע על אליצור כוכב יאיר. בגזרת הדור הבא: קבוצת הנערות של המועדון בעקבות צמד ניצחונות הבטיחה כמעט בוודאות אליפות במחוז הדרום והעפלה היסטורית לליגת העל.

בשבוע האחרון של עונת החורף יצאו לדרך משחקי הפלייאוף העליון בליגה לאומית בכדורעף נשים, כאשר קבוצת אליצור-נתן אשקלון, אשר הובילה את טבלת המחוז הדרומי בתום החלק הראשון של העונה, אירחה במחזור הפתיחה את אליצור כוכב יאיר, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הרביעי במחוז הצפון.

במשחק שלטו שחקניות אשקלון כמעט לכל אורכו, והוא הסתיים בניצחון מוחץ של הקבוצה המקומית בתוצאה 3:0 (25:6;25:16;26:24). המשחק התנהל בשליטה אשקלונית מוחלטת, למעט המערכה האחרונה שבה נזכרה הקבוצה האורחת לשמש יריב שקול לקבוצת הצמרת מאשקלון.

ביום רביעי (11.3) תארח אליצור-נתן אשקלון את מכבי תל-מונד במחזור השני של הפלייאוף העליון (20:00, אולם ספורט אגמים, הכניסה חופשית).

בשבוע האחרון קבוצת הנערות של מועדון הכדורעף אליצור-נתן אשקלון גברה בתוצאה 2:0 על עירוני קריית גת והשיגה ניצחון דרמטי במשחק מכריע נגד מכבי אשדוד בתוצאה 2:1, מה שכנראה יבטיח לקבוצה מאשקלון זכייה במחוז הדרומי ועלייה לבית העליון בליגת נערות של איגוד הכדורעף.

בגזרת כדורעף הגברים, שלב הפלייאוף העליון מקבל תאוצה. בשבת הקרובה (20:30, כניסה חופשית) תארח אליצור-נתן אשקלון את אליצור כפר סבא באולם ספורט אגמים בעיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר