אליצור נתן אשקלון במשחק כדוערף
אליצור נתן אשקלון במשחק כדוערף

כדורעף נשים: אליצור נתן אשקלון מוליכה את הליגה

שחקניות הכדורעף האשקלוניות ממשיכות בסדרת ההצלחות שלהן ומציגות מאזן פנטסטי של 13 ניצחונות מול הספד אחד בלבד

פורסם בתאריך: 21.2.20 11:59

     

השבוע הסתיימו משחקי העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורעף נשים כאשר מוליכת הטבלה ערב מחזור הנעילה אליצור נתן אשקלון אירחה במגרשה הביתי באולם ספורט אגמים את מ.ס נס ציונה. שחקניות אשקלון, כצפוי, רשמו ניצחון חלק בשלוש מערכות 3:0 (25:15; 25:18; 25:8).

הניצחון הביתי השלים דהירה מרשימה של הקבוצה האשקלונית בחלק הראשון של העונה, כאשר אשקלון מציגה מאזן של 13 ניצחונות מול הפסד בודד ועם 38 נקודות מוליכה את טבלת הליגה הלאומית בפער משכנע של 4 נקודות מהקבוצה המדורגת במקום השני – א.ס.א באר-שבע.

בשלב השני של העונה ייערכו משחקי הפליאוף העליון, כאשר חמישיית המובילות של שני מחוזות הליגה הלאומית יחרצו את גורל הכרטיס הבודד לליגת העל לקראת עונת 2021-2020. בנוסף, במוצאי שבת העפילו האשקלוניות לשלב רבע גמר גביע המדינה לאחר שגברו בשמינית הגמר בתוצאה 3:0 על מ.ס רמת אביב במשחק חוץ.

בגזרת קבוצת כדורעף הגברים של אליצור נתן אשקלון הקבוצה מדורגת כעת במקום החמישי בטבלת הפליאוף העליון של הליגה הלאומית עם 3 נקודות (הפסד חוץ לא.ס.א באר שבע וניצחון ביתי על אליצור הוד השרון בתוצאה זהה 3:0). ביום חמישי (20:30) יארחו האשקלונים באולם הספורט אגמים (כניסה חופשית לקהל) את א.ס.א באר שבע בשלב שמינית גמר גביע המדינה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר