דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין
הבעלים הבא של הפועל אשקלון? צילום: אורי קריספין

דרור אלמלם ירכוש את הפועל אשקלון? "הדברים עדיין רחוקים מלהיסגר"

מנכ''ל הקבוצה בתקופת איתמר שמעוני, שהוביל את הפועל אשקלון מליגה א' לליגת העל החל לנהל מו''מ עם עיריית אשקלון ומפרק הקבוצה אך מבהיר - "זו רק תחילת המו''מ עדיין לא רכשתי אותה"

פורסם בתאריך: 30.1.20 07:13

     

כישלון השיחות בין העירייה לבין משפחת בוזגלו, וחוסר היענות מצד רוכשים פוטנציאלים, פתח מחדש את האופציה כי מי שייקח לבסוף את הקבוצה הוא שחקן ומנכ"ל הקבוצה בעבר, דרור אלמלם.

בניגוד לפרסומים כוזבים, אלמלם ששוהה כעת בחופשה פרטית בתאילנד, אישר ל'כאן דרום' כי הצדדים אכן החלו במו"מ, אך ישנם פרטים רבים אשר טרם נסגרו ועדיין מוקדם לדעת האם העסקה אכן תבשיל לכדי רכישת הקבוצה בסופו של דבר.

כזכור, בין איש העסקים כיום, דרור אלמלם וראש עיריית אשקלון תומר גלאם שוררת מערכת יחסים סבוכה, לאחר ששני הצדדים עמדו משני צדי המתרס בסכסוך הכספי בין עיריית אשקלון לעמותת וותיקי הפועל אשקלון, שהובילו להתפטרותו של אלמלם ולפירוקה של הקבוצה.

הפרסומים כי כבר רכש את הקבוצה תפסו את אלמלם במהלך החופשה אך הוא מבהיר בשיחה מתאילנד: "אני תמיד ארצה בטובת הפועל אשקלון ואני מאחל לה המון הצלחה גם אם לא אצליח לרכוש אותה. הדברים עדיין רחוקים מלהיסגר זו רק תחילת המו"מ אך אני מקווה שהפועל אשקלון תצא לדרך חדשה במהרה ותישאר בליגה הלאומית". אלמלם יחזור לארץ במהלך סוף השבוע הקרוב והמו"מ אמור להעלות הילוך.

בתוך כך, הקבוצה החתימה אמש הקשר איתי טאקו, בן ה-21, שהגיע ממכבי פתח תקווה מובילת הליגה הלאומית. בקבוצה התאכזבו מאוד שהחלוץ גל צרויה, ששיחק חצי עונה אשתקד במדי הקבוצה והיה מלך שעריה עם 8 שערי ליגה בחר לחתום בבני לוד, יריבה ישירה בתחתית, למרות שסיכם בקבוצה.

איתי טאקו במדי הקבוצה (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

את תגובת המפרק עו"ד ליאור דגן לא ניתן היה להשיג.

<p style="text-align: right;">תגובת עיריית אשקלון: "קבוצת הכדורגל של 'הפועל אשקלון' טרם נמכרה. בימים אלו מתנהל משא ומתן עם קונים פוטנציאליים".</p>

צרויה בפעולה וירטואוזית צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

צרויה בפעולה וירטואוזית צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר