מקיף ה'
מקיף ה'

בית הספר מקיף ה' – זוכה פרס החינוך המחוזי תש"ף

בית הספר התבשר אמש כי זכה בפרס החינוך המחוזי וכי הוא מועמד גם לפרס החינוך הארצי, "הישגיו של בית הספר מהווים גאווה גדולה לעיר, אמר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 8.1.20 09:49

     

אמש הודיע משרד החינוך על בתי הספר שנבחרו לזוכי פרס החינוך המחוזי לשנת תש"ף ובהם בית הספר מקיף ה' דרכא. מי שבישר למנהלת בית הספר, דליה רחמים על זכייתה בפרס הוא מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, רם זהבי. אלא שבנוסף לפרס הזה, מועמד בית הספר גם לפרס החינוך הארצי "על רקע תרומתו הייחודית לשדה החינוך, על הישגיות, חדשנות, יזמות ויצירתיות פורצת דרך", כך על פי משרד החינוך.

דליה רחמים, מנהלת מקיף ה'

"זכייה בפרס חינוך מחוזי הוא הישג מרשים לבית ספר צומח בסיומו של עשור לייסוד בית הספר מקיף ה' דרכא שאותו אני מנהלת מיומו הראשון", מסרה דליה רחמים, "הישג מרשים זה הוא מרגש ואפשר להגיע אליו בזכות שיתוף פעולה פורה המאופיין בשיח ובהקשבה בין השותפים במעשה החינוכי: הורים, מורים, תומכי חינוך ותלמידים. בית החינוך שלנו מאופיין בהכלה ללומדים כתפיסת עולם, הבאה לידי ביטוי בחינוך עם הלב והנשמה. כמנהלת בית הספר אני רואה בחינוך משימה לאומית, כל בוגר המסיים את לימודיו במקיף ה' דרכא הוא בוגר שבאמתחתו אחריות חברתית ורגישות חברתית בנוסף לתעודת הבגרות המיוחלת, הבוגרים שלנו ישתלבו בחברה הישראלית ויתרמו את חלקם בבניית חברת מופת. הצוות החינוכי בבית הספר הוא צוות מקצועי ומסור והודות לכך התלמידים והתלמידות זוכים ליחס אישי. הורי התלמידים מבטאים אמון בבית הספר והדבר רוקם מערכת יחסים המאופיינת בשיתוף פעולה פורה. שלמי תודה והערכה למשרד החינוך, לעיריית אשקלון ולרשת דרכא על תרומתם המיוחדת להצלחת בית הספר כבית חינוך איכותי".

בית הספר גם ביצע השנה זינוק עצום באחוזי הזכאות לבגרות באשקלון והגיע ל-92.8 אחוזי זכאות, במקום הרביעי באשקלון. "פרס החינוך המחוזי הוא אות כבוד למוסדות החינוך המשלבים עשייה חינוכית עם איכות ומצוינות, יום יום ושעה שעה, הלכה למעשה", אמר זהבי, "על עובדי ההוראה מוטלת אחריות גדולה. את פועלם, מסירותם ומקצועיותם ראוי להעלות על נס ועל כן אני גאה להעניק להם את אות המצוינות המחוזי".

רם זהבי. צילום: פבל

רם זהבי. צילום: פבל

ראש העירייה, תומר גלאם, שוחח אמש עם מנהלת בית הספר, דליה רחמים, ושיבח אותה על ההישג המרשים אליו הגיע בית הספר. כמו כן, איחל לה בהצלחה בהתמודדות על הפרס הארצי של משרד החינוך.

מקיף ה דרכא. צילום: אלירם משה

מקיף ה' דרכא. צילום: אלירם משה

"הישגיו של בית הספר מהווים גאווה גדולה לעיר אשקלון בכלל, ולמערכת החינוך שלנו בפרט", מסר גלאם, "יישר כוח למנהלת, לצוות החינוכי ולתלמידים הנפלאים שהביאו לידי ביטוי, בצורה מעוררת השראה, את המצוינות ההישגית והערכית כאחד, המהווה מודל ומופת. המשיכו לצעוד קדימה ולהסב לנו כבוד רב. בהצלחה בפרס הארצי".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, הצטרף לברכות החמות, והוסיף: "אני מוקיר ומעריך את ההשקעה והעבודה שנעשית בבית הספר מצד ההנהלה והצוות החינוכי וכמובן בקרב תלמידי בית הספר. אני מאחל להם בהצלחה רבה בהתמודדות על הפרס הארצי וכמובן המשך עשייה חינוכית מבורכת לעוד שנים רבות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר