ליאור חדריאן (צילום: אורי קריספין)
זכה לתשבוחות. חדריאן (צילום: אורי קריספין)

שביעות רצון בהפועל אשקלון מליאור חדריאן

השוער שהצטיין אמש בניצחון של הפועל אשקלון 1:2 על בית"ר ירושלים זכה לתשבוחות מהשחקנים ומהצוות המקצועי. בקבוצה מקווים שבית הדין לא יחמיר עם יובל נעים והוא יפתח את העונה על הקווים

פורסם בתאריך: 13.8.17 13:11

     

בהפועל אשקלון הביעו סיפוק רב מהניצחון 2:1 אמש על בית"ר ירושלים. בקבוצה לא התייחסו לתוצאה, שאנשיה מסכימים שיכלה להיגמר בהפסד, אלא ביכולת שהציגה. מרגע שהחל הקיץ המאמן יובל נעים הדגיש כי הקבוצה לא תוקפת כלל וכי מה שהוא רוצה לראות משחקניו אלה התקפות על שער היריב. מלבד שני השערים הקבוצה הניעה כדור בצורה טובה אך עשתה לא מעט טעויות בהגנה, עליהם חיפה השוער ליאור חדריאן שנתן משחק אירואי.

חדריאן לא היה אמור לפתוח בשני המשחקים האחרונים, לאחר שנעים לא היה מרוצה מהיכולת שהציג באימונים. נעים שמכיר את יכולתו של השחקן זימן אותו לשיחה צפופה ובה הבהיר לו שלפי איך שהוא מתאמן הוא לא ראוי לקבל הזדמנות. חדריאן הסכים עם מאמנו והשיב לו כי מעתה יתאמן בכל הכח. נעים החליט לתת לו את ההזדמנות ולא התחרט. השחקנים אמרו: "ליאור שוער מצוין, אמנם כרגע דלה איינוגבה הוא מהשוערים הטובים ביותר בארץ אם לא הטוב שבהם, אך ליאור מוכיח שברגע שהוא ירד ביכולת יש שוער שמסוגל להחליף אותו בכל רגע".

בקבוצה מקווים שההרחקה אמש של נעים לא תוארך על ידי ההתאחדות לכדורגל. המאמן הורחק אמש בשל יציאה מהאזור הטכני ודיבורים מיותרים עם השופט אלון יפת והביע חרטה בתום המשחק "אמרתי לשחקנים שיהיו רגועים כי זה רק גביע הטוטו ובסוף אני זה שאיבדתי את העשתונות והורחקתי. אין ספק שזה לא היה צריך לקרות, בכדורגל יש אמוציות. זה היה מיותר, אני מקווה שיתחשבו בי", אמר המאמן לאחר המשחק. קיימת אפשרות שנעים יוזמן לוועדת משמעת, בה הוא עלול לספוג עונש הרחקה ממשחק הליגה הראשון.

על המשחק אמר: "ידענו לצאת היום טוב מההגנה להתקפה, אחרי שבשני המשחקים האחרונים לא עשינו זאת בכלל. אני שמח שנראינו טוב. אשקלון זאת קבוצה שמדי שנה לוקחת שחקנים שלא הוכיחו את עצמם עונה קודם לכן. גם עוז (ראלי) וגם אלעד (גבאי) עושים עבודה טובה. הכי חשוב שניראה טוב בשבוע הבא".

בקבוצה הביעו שביעות רצון מאליאור סיידר ששיחק אמש על תקן נבחן ומתאמן עם הקבוצה בשבועיים האחרונים. למרות זאת, בקבוצה לא ממהרים להחתים אותו, מכיוון שממילא אין לקבוצה לשלם את הערבויות על שי חדד ושרון גורמזנו נכון להיום. סיידר עצמו אמר בסוף המשחק: "אני מרגיש טוב בקבוצה ואני מאמין שהדברים יסתדרו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר