הנהלת אלקטרה מוצרי צריכה ואלקו החזקות. צילום איציק בירן

אלקטרה מעתיקה את מפעל ייצור מערכות המיזוג ומשאבות החום לעיר אשקלון

המפעל שיוקם באזה"ת הדרומי של אשקלון יתפרש ע"פ 32 דונם, יעסיק מאות עובדים ומהנדסים שיפתחו וייצרו מערכות קירור, חימום ומשאבות חום מתקדמות שישווקו בשוק המקומי והגלובלי. היקף ההשקעה נאמד ב- 40 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 3.12.19 14:56

     

אחרי הטקס אתמול וכתבות בעברה על כוונתה של אלקטרה מוצרי צריכה להקים מפעל באשקלון ניתן כבר לחשוף על איזה מפעל מדובר וכמה הוא יסייע לכלכלה האשקלונית.

אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקו, היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי החשמל הביתיים, המיזוג והתקשורת. בימים אלה מתחיל היא מתחילה מהלך של העתקת מפעל הייצור וההרכבה של מערכות מיזוג אוויר, חימום ומשאבות חום שכיום ממוקם בראשון לציון, לאזור התעשייה הדרומי באשקלון בהשקעה כוללת של 40 מיליון שקלים.

המפעל, שעל פי הבטחות החברה עתיד להיות הגדול מסוגו במזרח התיכון יתפרש על פני 32 דונם ויעסיק מאות עובדי יצור ומהנדסים, שיפתחו וירכיבו מערכות קירור וחימום מתקדמות שישווקו בשוק המקומי והגלובלי תחת המותג אלקטרה ומותגים נוספים. העבודות להקמת המפעל עד לשלב שיחלו לייצר בו עשוי להימשך עד למחצית הראשונה של 2021, כך שבתחילת אותה שנה יחל סבב גיוס עובדים גדול.

אלקטרה מוצרי צריכה תוקעים יתד באשקלון. מימין: צביקה שווימר דני ומייק זלקינד. צילום: איציק בירן

לבד מהעובדים תושבי אשקלון והאזור שיוכלו לעבוד במפעל עצם הימצאותו באשקלון יסב רווח גם לנותני שירותים אחרים מקומיים: ניקיון, שמירה, הסעדה, מיזוג, חשמל אינסטלציה ועוד…

 

"כשהגשנו את הבקשה להעתיק את מיקומו של מפעל מערכות הקירור והחימום שלנו מראשון לציון לאשקלון, אחד השיקולים שעמדו לנגד עינינו היה טובתם של תושבי האזור" מסר היום מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר והוסיף "תושבים שחפצים לנהל אורח חיים שגרתי ברמה האישית, המשפחתית והתעסוקתית בדומה לכל תושב אחד במרכז או בצפון הארץ".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד ציין שווימר, "לאחר תקופת המתנה קצרה ובעידוד ראש העיר ושר הכלכלה שהאיצו את כל התהליכים הביורוקרטיים, אנחנו מתחילים ביום זה ממש בהקמתו של מפעל מתקדם לפיתוח ולייצור מערכות קירור וחימום לבתים פרטיים, לתעשייה למסחר ולמוסדות ציבוריים".

 

"מטרתנו במהלך זה", הוסיף שווימר, "היא להעמיד את אלקטרה בחוד החנית של תעשיית מערכות החימום והקירור העולמית. הביקוש ברחבי העולם למערכות קירור ולמערכות חימום שמבוססות על טכנולוגיית האינוורטר, פרי פיתוחה של החברה, שובר שיאים מדי שנה. המערכות שיפותחו כאן במפעל יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובתקנים המחמירים ביותר הנהוגים ברחבי העולם מה שלבטח יסיע לבסס את אלקטרה כאחת מיצרניות הבוטיק המובילות בתחומה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר