לא מרוצה מההתקפה. נעים (צילום: אורי קריספין)

אווירה נינוחה בהפועל אשקלון לקראת בית"ר ירושלים: "אין לנו על מה לשחק"

יובל נעים ויתר על האספה הטקטית לפני משחק ההכנה האחרון לליגת העל. במקביל, השיפוצים באצטדיון העלו הילוך והוא צפוי לקבל אישור לליגת העל. קבוצת הנוער סיימה בתיקו 0:0 מול קבוצת הבוגרים של נתיבות

פורסם בתאריך: 11.8.17 13:24

     

הפועל אשקלון ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק האחרון שלה העונה בגביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים. ניתן היה לחוש שהאימון לווה באנרגיות טובות, השחקנים היו משועשעים ונראה היה כי הלחץ לא מורגש. שחקנים בקבוצה אמרו: "אין לנו ולהם (בית"ר ירושלים) על מה לשחק, כי הם כבר עלו מהמקום הראשון ואנחנו הודחנו, לכן המשחק הוא רק הכנה לליגה". במישור המקצועי, השוער המצטיין דלה איינוגבה עדיין סוחב פציעה ובקבוצה מעדיפים לא לסכן אותו בשלב הזה והוא יישאר מחוץ לסגל, כאשר הצפי הוא שהשחקן יהיה כשיר לפתיחת הליגה. מי שאמור לפתוח במקומו הוא ליאור חדריאן ששיחק גם במשחק שעבר. גם שי חדד ושרון גורמזנו שלא עברו בבקרה לא יהיו חלק מהסגל, כאשר מושיקו לוגסי חוזר לסגל הקבוצה, לאחר שעבר בבקרה.

הפעם בחר המאמן יובל נעים במפתיע לא לערוך אספה מסכמת לקראת המשחק מחר ואמר: "מלכתחילה לא ייחסנו חשיבות למשחקי גביע הטוטו. אנחנו תמיד רוצים לנצח אבל אנחנו עם הפנים לליגה. הייתי מאוד מאוכזב מהמשחק שעבר לא בגלל התוצאה כי זה יכול היה להיות הפוך, אלא בגלל היכולת ההתקפית. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב וכרגע מסתמן שהחלק ההתקפי הוא החוליה החלשה של הקבוצה. אנחנו מקווים שאיבנצ'יץ' יחזור לכושר, זה רק השבוע השלישי שהוא מתאמן והוא לא עשה הכנה כמו שצריך. מבחינת עמידה של החלק האחורי והקישור אנחנו בסדר, הבעיה היא המעבר למתפרצות שלא עשינו את זה בכלל במהלך ההכנה".

השירותים החדשים באצטדיון סלה (צילום: שגיא הרשקו)

לגבי שחקני חיזוק: "אליאור סיידר מותיר רושם חיובי אבל אנחנו לא מוכנים לקבל החלטות לגביו כרגע. אנחנו רוצים לצרף שני שחקנים לחלק הקדמי של הקבוצה, אחד מהם אמור להיות זר. זה לא סוד שהכל הולך קשה, הקבוצה עשתה קפיצה מליגה א' לליגת העל וזה מצריך שינויים, אבל אין לי ספק שמי שמנהל את המועדון הזה עושה ימים כלילות עבור המועדון".

במהלך הבוקר, נערכו עבודות קדחתניות באצטדיון סלה, על מנת להכין אותו בזמן לפתיחת הליגה. הבוקר הונחו במתחם אצטדיון שתי מכולות המיועדות לתת מענה לקפיטריה באצטדיון ולהגדיל את מתקני הנוחיות המועטים שנמצאים באצטדיון. כמו כן החלה בניית התשתית לעמדת השידור ביציע המזרחי (יציע הכבוד), שאף הוא הונח במגרש. גורם בכיר בקבוצה טען הבוקר: "אין לי ספק שאנחנו נפתח את העונה באצטדיון סלה, גם אם לא יושלמו השיפוצים, המנהלת רואה ויודעת שאנחנו מתקדמים בנושאים האלו ותאפשר לנו לשחק באצטדיון".

בנושא אחר, קבוצת הנוער, שחווה קשיים כלכליים גדולים בימים אלה, שיחקה הבוקר נגד קבוצת הבוגרים של עירוני נתיבות, שמשחקת בליגה ב'. מטרת המשחק הייתה לבחון את השחקנים הצעירים מול שחקנים פיזיים מהם והקבוצה אכן עמדה יפה על המגרש ושלטה במשחק אך עשתה לא מעט טעויות שרק במזל לא נגמרו בשערים. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס, כאשר בקבוצה מקווים שבשבוע הבא ייפתרו הבעיות הכלכליות והקבוצה תוכל לנסוע למחנה אימונים בחו"ל.

הקפיטריה החדשה (צילום: שגיא הרשקו)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר