לידור נקשרי. צילום: דוברות הפועל אשקלון
לידור נקשרי. צילום: דוברות הפועל אשקלון

"אני צופה לו עתיד": לידור נקשרי מככב

אחרי הפסד ראשון של הפועל אשקלון בגביע הטוטו, המורל בקבוצה לא ממש ירד, והם ניצחו כעבור כמה ימים את הפועל קטמון ירושלים, כאשר לידור נקשרי כיכב והוכיח שהוא לא רק הבן של

פורסם בתאריך: 9.8.19 14:06

     

משחקי גביע הטוטו התחילו בשבוע שעבר, כאשר במשחק הראשון אירחה הפועל אשקלון את הפועל ראשון לציון באצטדיון סלה והפסידה 1:0 משער של אנס דאבור.

אמנם המזל לא האיר פנים להפועל אשקלון במשחקה הראשון, אך במשחק השני היה ניצחון לא קטן על הפועל קטמון ירושלים, מה שהעלה את הקבוצה למקום השני בשלב הבתים של גביע הטוטו.

המשחק התקיים באצטדיון טדי הירושלמי, והראשון להבקיע היה הקשר אדר אוואט בדקה ה-56. קרוב יותר לסיום המשחק הצליחה אשקלון לשפר את התוצאה עם שער נוסף שכבש לידור נקשרי וחתמה את תוצאת המשחק 2:0.

רק בשנה אשתקד בדיוק באותו החודש הפסידה הפועל אשקלון לאותה הקבוצה 1:0 לגול שבוצע ממש בתחילת המשחק בדקה ה-10.

בהפועל אשקלון שמחו לראות שלידור נקשרי מוכיח את עצמו על הדשא ומוכיח כי הוא לא נמצא בקבוצה רק בזכות אביו סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט דורון נקשרי, "אם הוא היה הבן של הוא היה הקפטן, והוא היה פותח", אמר דובר הקבוצה שלומי לוי, "כל הצוות המקצועי שהביאו מבחוץ לא מכירים בכלל מי זה אבא שלו, המפרק לא יודע מי זה אבא שלו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




פרוספר וקנין, יו"ר הפועל אשקלון, אמר על לידור נקשרי כי הוא שחקן מאוד מוכשר ואהב לראות אותו גם בשנה שעברה, "אני צופה לו עתיד", אמר וקנין והוסיף כי הוא מתרשם בצורה חיובית מסגל השחקנים, אם כי הוא מצטער מכך שאין מספיק אשקלונים והרבה שחקני חוץ, "על פניו, איך שזה נראה, לא הביאו שחקנים ברמה יותר גבוהה מהרמה של השחקנים האשקלונים, וזה קצת צורם לי. אני מקווה שמוטי איוניר יראה את הדברים יותר באימונים מבחינה מקצועית וייתן במה לחבר'ה האשקלונים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר