לא הושיע. איינוגבה (צילום: אורי קריספין)

ללא וואקמה ומליקסון, הפועל באר שבע מביסה את הפועל אשקלון

הפועל אשקלון הצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-68, אך קרסה בענק. האלופה הצליחה לכבוש שלוש פעמים בתוך רבע שעה ולשלוח את האוהדים האשקלונים מאוכזבים כל הדרך הביתה לאחר שראו את קבוצתם מפסידה 3:0

פורסם בתאריך: 29.7.17 23:22

     

הפועל אשקלון עלתה הערב (ש', 21:00) בהרכב חסר מאוד למשחק הרשמי הראשון שלה העונה במסגרת גביע הטוטו נגד האלופה הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. הסיבה לכך היא שהקבוצה עדיין לא עברה במלואה בבקרה התקציבית, כולל מאמנה יובל נעים שנותר על הספסל בעוד עוזרו אלי לוי עמד על הקווים, על מנת להדריך את הקבוצה. תקנון ההתאחדות מאפשר לקבוצה שלא עברה בבקרה, להשתמש אך ורק בשחקנים ששיחקו בה בעונה שעברה, כולל שחקני הנוער ובשל כך, שחקני הרכש לא נכללו בסגל הקבוצה. מנגד, הפועל באר שבע בחרה לשמור על שחקניו לקראת המשחק החשוב נגד לודוגורץ במסגרת הסיבוב השלישי של ליגת האלופות.

בדקה ה-17, אורן ביטון העביר כדור רוחב מהאגף השמאלי, דלה איינוגבה הצליח למנוע מאיתמר שבירו הצעיר לכבוש, אך הכדור הגיע לאמיר חלאילה שהחמיץ אף הוא. הפועל באר שבע הכתיבה את הקצב, אך הוא היה מעט מנומנם, עד שבדקה ה-43 דור אלו הגביה מהאגף הימני לשבירו שנגח מעל לשער.  שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה כשהתוצאה 0:0.

במחצית השנייה, לוי החליט להוציא את החלוץ ג'וסיפ איבנצ'יץ' עם פתיחת המחצית ובמקומו להכניס את דקל משה שעלה מקבוצת הנוער. מנגד, גם מאמן האלופה ברק בכר ביצע חילופים והכניס את דן איינבינדר, תומאש פקהארט ומוחמד גאדיר. בדקה ה-68 המגן השמאלי אורן ביטון כדור שפגע בשחקן אשקלוני ושינה כיוון, היישר לראשו של אמיר חלאיילה שהכניע את איינוגבה וקבע 1:0. בדקה ה-82, כל המחליפים של בכר לקחו חלק במהלך, איינבינדר הגביה לפקהארט שהוריד לגדיר שמקרוב קבע 2:0. שתי דקות לאחר מכן, גאדיר השלים צמד לאחר שנגח פנימה וקבע את תוצאת המשחק, 3:0, לאלופה הפועל ב"ש.

הפועל אשקלון: איינוגבה, אוריאל פיניה (גל אזולאי, 70), ברניסלב יובאנוביץ’, טל מכלוף, דולב אברג’יל (אוהד עטיה, 79), שון מלכה, מירקו אורמוש, רודי חדד, מילאן סמיליאניץ’, ירדן אבוחצירה, ג’וזף איבנצ’יץ’ (דקל משה, 46).

הפועל באר שבע: דודו גורש, דור אלו, מתן אוחיון, לואיי טאהא, אורן ביטון, וובה בראון, נועם דיעי (מוחמד גדיר, 62), מהראן ראדי (דן איינבינדר, 57), מיכאל אוחנה (תומאש פקהארט, 70), אמיר חלאילה (יגיל אוחנה, 80), איתמר שבירו (שיר צדק, 70).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר