מי ישלם? "יואב הסעות".

יואב מצרפי מחכה לכסף שהפועל אשקלון חייבת לו

אמנם הפועל אשקלון סיימה באופן די תקדימי את העונה האחרונה עם תקציב מאוזן ואפילו עם רווח, אלא שחברת ההסעות של הקבוצה טוענת כי הקבוצה מעכבת לה תשלומים במשך חודשים ארוכים

פורסם בתאריך: 27.7.17 19:47

     

הפועל אשקלון סיימה את העונה האחרונה ברווח תפעולי של כמיליון וחצי שקלים, זאת לאחר שסגרה חובות לבנקים ואף ידעה להשתמש בתבונה בכספים שהועברו בינואר מעיריית אשקלון בכך שלא התפזרה יתר על המידה בהבאת שחקנים. עם זאת, ל"כאן דרום" נודע בלעדית כי אמנם במועדון התנהלו באופן שקול וכשורה ברוב המקרים, אך חייבים כיום כספים לחברת האוטובוסים "יואב הסעות", אשר נתנה שירותים למועדון לאורך כל העונה שעברה.

בעלי החברה, יואב מצרפי.

אותה חברה העניקה לקבוצת הבוגרים הסעות חינם למשחקי החוץ במסגרת ליגת העל, אך מנגד נהגה לגבות כספים עבור משחקי חוץ שאינם במסגרת הליגה, קרי גביע המדינה, וכן על הסעות אוהדים אשר היו מלווים את הקבוצה למשחקי החוץ.

"הבעיות התחילו בחודש ינואר", מגולל בפנינו יואב מצרפי, בעל חברת ההסעות. "כבר מאז הם התחילו לפגר בתשלומים עד היום למעשה. חצי שנה המשכתי להסיע אותם בלי שישלמו לי. כל הזמן היו אומרים שאין להם כסף. לפני שבועיים הם רצו שאסיע אותם למשחק האימון בחיפה מול מכבי חיפה, ואמרתי שזהו, אני לא מוכן. אז הם הוציאו 15 אלף שקלים וקיזזו את החוב. עכשיו נשארו עוד 19 אלף שקלים". באשקלון לא מצליחים לשלם ליואב את החוב היחסית מזערי, אך מתברר שזוהי רק יריית הפתיחה לדבר האמיתי.

ל"כאן דרום" נודע כי הסכום העצום מגיע דווקא מכיוונה של מחלקת הנוער, המנוהלת על ידי החברה העירונית, ששם גובה החוב עומד על 187 אלף שקלים. "יואב הסעות", אשר הסיעה כדרך קבע את כל קבוצות המחלקה, טוענת כי פנתה כמה פעמים לעיריית אשקלון, ושם נאמר כי הסכום ישולם, אך בפועל דבר לא נעשה במשך כחצי שנה.

מנכ"ל הפועל אשקלון, דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

במקרה או לא חברת האוטובוסים דן אמורה לרשת את מקומה של חברת "יואב הסעות", ועל פי המסתמן, החל מהעונה הקרובה תספק את השירותים לקבוצת הכדורגל. "החלטתי שאם תוך שבוע-שבועיים לא ישלמו, אפנה לטיפול משפטי ואתבע על סכומים גבוהים יותר", הזהיר יואב.

לא נמסרו תגובות מהפועל אשקלון ומעיריית אשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר