עו"ד אלעד דנוך מצביע

הדרום כולו שלו: עו"ד אלעד דנוך ניצח בענק בבחירות ללשכת עוה"ד

בפעם הראשונה מאז הוקם מחוז דרום של לשכת עורכי הדין - נבחר יו"ר מחוז מאשקלון. עו"ד אלעד דנוך עשה היסטוריה והביס את מתחריו בניצחון של כ-68 אחוזים

פורסם בתאריך: 19.6.19 10:51

עדכון אחרון: 19.6.19 13:38

     

ארבע שנים של עבודת שטח השתלמו: עו"ד האשקלוני אלעד דנוך הביס את מתחריו וניצח בבחירות לתפקיד יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין.

דנוך קיבל 67.8 אחוזים מקולות המצביעים לעומת מתחריו עו"ד ליאור מרקוביץ' שהגיע למקום השני עם 17.32 אחוזים מקולות המצביעים ועו"ד חן אביטן במקום השלישי עם 14.85 אחוזים מקולות המצביעים.

אווירת בחירות בבית משפט השלום באשקלון

בסך הכל, מתוך 2,066 מצביעים בכל מחוז דרום, גרף דנוך 1,401 קולות זאת לעומת 358 קולות עבור מרקוביץ' ו-307 לאביטן. מדובר במספר כמעט חסר תקדים של מצביעים.

גם למושבי הוועד הצליח להביא דנוך מספר חסר תקדים של מושבים, כאשר רשימתו "המחוז מנצח" הכניסה 9 מושבים מתוך 11 המושבים שבוועד המחוזי, כולל מושב היו"ר. את שני המושבים הנותרים קיבלו אביטן ומרקוביץ'.

בבחירות לראשות הלשכה הארצית, ניצח עו"ד אבי חימי שנתמך על ידי דנוך, את עו"ד ציון אמיר. תמיכתו של דנוך בחימי תרמה לא מעט לניצחון שלו, כי במחוז דרום – קיבל חימי 1239 קולות לעומת אמיר שקיבל 775 קולות.


באותו עניין:


עם היוודע תוצאות ההצבעה מסר דנוך כי הוא מודה למאות עורכי הדין שהביעו בו תמיכה, "הניצחון הזה הוא ניצחון של כל עורכי הדין במחוז. עורכי דין שרצו שינוי, שרצו מחוז נגיש ופתוח יותר שרצו כתובת אמיתית. אני גאה ושמח על התוצאה המדהימה שהשגנו בזכותם. זה בהחלט לא מובן מאליו ואני מתחייב לקיים את ההתחייבות שלי להפוך את מחוז דרום בית לעורכי הדין מכל הערים בדרום. נחולל כאן מהפכת שירות אמיתית. עורכי הדין יקבלו מעתה הרבה יותר. נהיה כאן למענם. אני כאן בשליחותם".

עו"ד אלעד דנוך במשרדו. צילום: פבל

דנוך, בן 34, הוא שותף במשרד דנוך-ריביצקי המתמחה בנזיקין, ועד כה הוא כיהן כמ"מ יו"ר ועד מחוז דרום וכיו"ר פורום הצעירים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר